Castigurile inainte de taxe si impozite (EBIT) au atins 2,23 miliarde coroane, in contextul in care analistii prevedeau 1,38 miliarde.
Vanzarile au crescut cu 27,62 miliarde coroane, fata de previziunea medie a pietei, de 27,2 miliarde. Veniturile din bunurile de consum au crescut cu 5,8% in America de Nord, compensand pentru scaderea de 3,9% inregistrata in Europa, cea mai mare piata din punct de vedere al vanzarilor.
Electrolux a anuntat ca cererea din Germania, cea mai mare economie europeana, a continuat sa creasca.
Grupul a inchis o serie de fabrici din Europa de Vest si a relocalizat activitatea spre est, in incercarea de a reduce costurile, in contextul in care consumatorii amana achizitiile de electrocasnice pe timpul crizei, iar costul materiilor prime creste. Compania a anuntat pe 23 octombrie ca va inchide o fabrica in Franta, unde produce masini de spalat, suprimand 450 de locuri de munca.
"Rezultatele arata ca am ales strategia corecta. Totodata, trebuie sa fim realisti si sa intelegem ca mai este mult de munca pentru ca aceste performante sa fie sustenabile", a declarat directorul executiv, Hans Straaberg. Grupul a precizat ca piata europeana nu a atins punctul critic, insa piata americana da semne de stabilizare.
Citeste despre cum incurajeaza Electrolux inlocuirea electrocasnicelor vechi
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: