Cea mai buna evolutie a fost raportata de zona Asia Africa, afacerile Unilever in zona respectiva ridicandu-se la 11,2 mld. euro, in timp ce afacerile din zona Europei de Vest s-au situat la nivelul de 9,21 mld. euro.

“Am avut o evolutie satisfacatoare in toate regiunile si tarile in care activam. Conditiile de piata raman insa dificile, iar in contextul economic actual continuam sa crestem investitiile in brandurile noastre si in cercetare”, declara Paul Polman (foto), CEO Unilever.

Compania a majorat investitiile in publicitate si activitatile de promovare cu 130%, sume directionate in special in lansarea de noi produse si in constructia de brand, se mai arata in raportul financiar.

Unilever nu a publicat date referitoare la evolutia afacerilor in primele 9 luni in Romania.

Unilever South Central Europe si-a inceput activitatea in Romania in 1995 si produce si administreaza marci nationale si internationale pe pietele de produse alimentare, de ingrijire personala si a locuintei.

Portofoliul companiei include margarinele Rama, Becel si Delma, supele si sosurile Knor, ceaiurile Lipton, condimentele Delikat si Knorr, gama de produse de ingrijire personala Dove, precum si produsele de curatare a locuintei Cif si Domestos.

Compania Unilever South Central Europe are 600 de angajati in Romania, dintre care 370 lucreaza in cele doua fabrici de pe platforma industriala Ploiesti.

Unilever South Central Europe este compania regionala care coordoneaza din Bucuresti operatiunile de marketing si vanzari in Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova si Kosovo.