Unilever a inregistrat rezultate trimestriale peste asteptari, sustinute de o crestere a vanzarilor, ajustata de achizitii si fluctuatii de curs, de 1,8%, in conditiile in care grupul a scazut preturile pentru a stimula vanzarile, potrivit Bloomberg.
In cifre neajustate, vanzarile nete au scazut in ultimele trei luni din 2009 cu 5%, la 9,7 miliarde euro.

Profitul net a scazut la 831 milioane euro in trimestrul al patrulea, dar a depasit media estimarilor, de 650 milioane euro, conform NewsIn.

Grupul a majorat cheltuielile de marketing si a redus preturile cu 3,1% in medie in trimestrul IV, reusind astfel sa inregistreze o crestere a volumelor de vanzari pentru al treilea trimestru consecutiv in perioada octombrie-decembrie 2009. De asemenea, ieftinirea materiilor prime a sustinut marjele.

Grupul a inregistrat in continuare o scadere a vanzarilor in Europa de Vest, cu 0,7%, in contextul recesiunii. In aceasta regiune, Unilever a redus preturile cu 3,6% in ultimele trei luni ale anului trecut, operatiune favorizata de reducerile de costuri de 1,4 miliarde euro realizate anul trecut.

Rezultatele au fost afectate si de deprecierea lirei sterline fata de dolar si de cresterea cheltuielilor comerciale.

Cititi si articolul Gigantul Unilever transfera doua linii de productie de margarina din Cehia in Romania


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri