In primele luni ale anului, PepsiCo a inregistrat un profit de 1,43 miliarde dolari, sau 89 centi/actiune, fata de 1,41 miliarde dolari, sau 72 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut, in contextul in care analistii estimau un profit de 75 centi/actiune, potrivit NewsIn.

Veniturile au avansat cu 13%, la 9,37 miliarde dolari, in timp ce volumul vanzarilor a avansat cu 1%.

Profitul din divizia de bauturi s-a ameliorat in principal datorita preluarii companiilor sale de imbuteliere. PepsiCo a cumparat Pepsi Bottling Group si PepsiAmericas, pentru 7,8 miliarde dolari.

Compania a anuntat ca a facut o serie de investitii in China si ca vrea sa isi majoreze cheltuielile pentru infrastructura si cercetare in al doilea trimestru.

Companiile precum PepsiCo incearca sa isi creasca vanzarile pe pietele emergente, in contextul in care se confrunta cu o stagnare a pietelor din Europa si din Statele Unite. Companiile mizeaza astfel pe vanzarile din Brazilia, India si China, in contextul in care clientii din tarile dezvoltate incep sa se orienteze spre alimente si bauturi mai sanatoase.

Tranzactie de 7,8 mld. $: PepsiCo isi cumpara imbuteliatorii

Tranzactie de 7,8 mld. $: PepsiCo isi cumpara imbuteliatorii