Producatorul auto german BMW ar putea construi o uzina auto in India, in cadrul unui program de majorare a vanzarilor de pe piata asiatica la 150.000 de unitati in urmatorii trei ani, a declarat directorul executiv al companiei, Helmut Panke, citat de Reuters. O prima etapa a programului prevede pentru acest an cresterea vanzarilor asiatice ale companiei cu 10-15 la suta fata de nivelul de 95.500 de unitati atins in 2004.

Prezent in Singapore in cadrul unei calatorii de afaceri, Panke a adaugat ca BMW a trimis deja in India o echipa de specialisti pentru a identifica cele mai bune locatii ale unei eventuale uzine. "Decizia nu a fost luata inca si nu am stabilit nici un termen-limita. Este posibil sa alegem varianta unei societati mixte, similare celei din China", a afirmat el. In 2004, compania germana, proprietara marcilor BMW, Mini si Rolls-Royce, a vandut pe piata indiana doar 122 de autovehicule. Grupul BMW a inregistrat, in 2004, venituri totale din vanzari de 44,3 miliarde euro, in crestere cu 6,8% fata de anul precedent. Pentru acest an, compania a estimat vanzari record pentru toate cele trei marci, impulsionate, in principal, de relansarea berlinei Seria 3.

(Mediafax)