Profitul operational al Whirlpool, cel mai mare producator de electrocasnice din lume, a crescut in primul semestru cu putin peste 90%, la 572 de milioane de dolari, in timp ce vanzarile au avansat de la 7,7 miliarde dolari in primele sase luni ale anului trecut la 8,8 miliarde dolari.
Totodata, cheltuielile de restructurare s-au situat, in perioada ianuarie-iunie, la 42 de milioane de dolari, comparativ cu 47 de milioane de dolari in intervalul similar din 2009, se arata in raportul financiar al Whirlpool pentru prima jumatate a acestui an, relateaza Mediafax.

In al doilea trimestru, profitul operational a urcat la 331 milioane de dolari, de la 134 de milioane de dolari in perioada similara a anului trecut. Rezultatul a fost influentat pozitiv, printre altele, de reducerea cheltuielilor si de o serie de initiatie privind productivitatea. Printre factorii negativi care au afectat profitul, compania enumera consturile mai ridicate pentru materii prime si combustibil.

Vanzarile nete au avansat, in intervalul aprilie-iunie, de la 4,169 miliarde de dolari la 4,534 miliarde de dolari.

Divizia Whirlpool Europe a raportat pentru al doilea trimestru vanzari de 739 milioane de dolari, cu 6% sub cele de anul trecut, si un profit operational de 20 de milioane de dolari, comparativ cu un rezultat negativ de 12 milioane de dolari in trimestrul similar din 2009.

Whirlpool mentioneaza ca asigura 67.000 de locuri de munca la nivel mondial si detine 67 de facilitati de productie si centre de cercetare tehnologica.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri