Profitul operational s-a majorat cu 41,5%, pana la valoarea de 33 mil. euro. Evolutia in zona Europei de Est a fost determinata de crestere volumului de vanzari si trendul favorabil in privinta ratelor de schimb, dinamica variind insa de la o tara la alta.

La nivel de grup, Indesit a afisat in al doilea trimestru venituri de 672 mil. euro, in crestere cu 9,6% si un profit net de 12 mil. euro, fata de pierderile de 8 mil. euro inregistrate in perioada similara din 2009. In plus, datoriile financiare nete au scazut la 366 milioane de euro, fata de 524 mil. euro anul trecut.

In ceea ce priveste primul semestru, veniturile companiei au crescut cu 5,8%, pana la 1,27 mld. euro, fata de 1,2 mld. euro in perioada similara din 2009. In prima jumatate a anului, grupul a inregistrat un profit de 27,5 milioane euro, fata de pierderi de 22,5 milioane euro in aceeasi perioada din 2009.

“Concentrarea pe piete europene da rezultatele scontate. Investitia in inovatie si in lansarea de produse noi dar si in imbunatatirea constanta a calitatii ne-a permis sa crestem vanzarile intr-un mod semnificativ pe o piata care inca nu arata semne ca se va stabiliza sau isi va reveni”, declara Marco Milani (foto), CEO Indesit Company.

Citeste si:

Pentru acest an compania estimeaza o crestere a vanzarilor cu 6% fata de 2009, respectiv o majorare a EBIT de aproximativ 40%.

Indesit este lider de piata in Italia, Marea Britanie, Rusia, Portugalia, Romania, Bulgaria si Ucraina si este unul dintre liderii pietei in tari ca Franta, Polonia, Turcia, Cehia, Ungaria si Grecia. Compania are 17 unitati de productie (Italia, Polonia, Marea Britanie, Rusia, Turcia si China) si 24 de filiale comerciale in intreaga lume, avand 17.000 de angajati.

In Romania, Indesit Company este prezenta din 1996 cu un birou de reprezentanta.