Grupul, cunoscut pentru marca de baza Swatch, dar si pentru brandurile premium Breguet, Blancpain sau Omega, vizeaza vanzari de sase miliarde franci elvetieni (4,5 miliarde euro) in 2010, ceea ce ar reprezenta cel mai bun an din istoria companiei, informeaza Mediafax.

"Daca vom atinge acest obiectiv in 2010, ceea ce speram ca se va intampla, atunci am dori sa batem clar aceasta performanta anul viitor. Multe produse noi vor intra pe piata in acesta toamna si se vor intampla multe pana la sfarsitul anului. Avem de asemenea multe planuri pe teava, inclusiv dezvoltarea pe piata indiana, al carei potential nu ar trebui subestimat", a aratat presedintele Swatch.

Swatch Group a numit-o in iunie pe Nayla Hayek in functia de presedinte, dupa moartea tatalui ei, Nicolas Hayek, fondatorul grupului.

Compania a depasit recesiunea mai bine decat concurenta, in principal datorita pozitiei solide de pe piata chineza.