Una dintre cele mai importante companii specializata in servicii de tip call-center din Marea Britanie va renunta la aproximativ 900 de locuri de munca in urma unui anunt al unui important client care a anuntat relocarea afacerii inafara tarii, informeaza BBC News.

Astfel, angajatii companiei Client Logic au fost anuntati de oficialii clentului BT de intentia de a muta busunessul in India. Sediul central din Great Northern Road urmeaza a fi inchis in primavara anului 2006, reprezentantii BT anuntand ca salariatilor li de oferi posibilitatea de lucra in cadrul altor centre de apeluri (call-centers), insa in orasele Stoke, Nottingham sau Leicester.

Sindicatul Angajatilor din Comunicatii protesteaza impotriva acestei decizii si au anuntat ca se vor intalni zilele acestea cu managerii companiei. Purtatorul de cuvant al acestei asociatii a caracterizat aceasta decizie ca fiind “rusinoasa”.

Citeste si:

In urma acestei decizii, 144 de angajati in regim full-time si 470 care lucreaza sub contract de colaborare in Derby si un numar de 304 de salariati din Bristol isi vor pierde locurile de munca.

Mike Jarvis a afirmat ca India, prin birourile de call-centre din Bangalore si New Delhi, ofera o forta de munca talentata si poliglota, la aceeasi calitate a celorlalte unitati din Marea Britanie , insa cu costuri operationale mai scazute.