Din categoria bauturilor racoritoare carbonatate fac parte foarte multe start-up-uri. Peste 3.000 de branduri se regasesc in acest segment de piata, cu toate acestea doar 3% ajung sa genereze afaceri de 20 mil. dolari, evolutie pe care Coca-Cola o catalogheaza drept “o dovada a conceptului”, spune Mary Ann Somers (foto), vicepresedinte de strategie si marketing al companiei.

Urmarind cresterea industriei in ultimii 10 ani, Somers a precizat ca jumatate din acest avans se datoreaza brandurilor mici. In plus, din cele 3.000 de branduri din categoria mentionata, doar 33 valoreaza miliarde de dolari.

Pentru a atinge din nou pragul de un miliard de dolari, Coca-Cola urmareste brandurile noi, cu potential si care pot avea succes si in Statele Unite ale Americii.

Compania aloca mai mult timp observarii pietele cu o influenta mai ridicata precum New York si Los Angeles. In acest sens, majoritatea echipei nu se afla in birouri, ci in magazine. “Vrem sa avem feed-back direct de la consumatori. Nu voi sta in birou sa aud doar rapoarte de cercetare, iesim pe teren”, spune Somers.

Citeste si:

Printre brandurile mici dezvoltate de companie se numara Fuze, Nos, Zico si Honest Tea.

Profitul net al grupului american Coca-Cola a crescut cu 8% in trimestrul al treilea, la 2,06 miliarde de dolari.

Profitul Coca-Cola a crescut cu 8% in T3

Profitul Coca-Cola a crescut cu 8% in T3

Veniturile nete operationale au crescut cu 5%, de la opt miliarde de dolari in iulie-septembrie la 8,43 miliarde de dolari in trimestrul al treilea al acestui an.