"Ceea ce ne multumeste foarte mult este faptul ca in acest trimestru am inregistrat rezultate privind volumele de vanzari in crestere in toate regiunile cu 4 pana la aproape 30 procente”, a declarat Michael O. Johnson (foto), presedinte si CEO al Herbalife Ltd.

Profitul net al companiei pe trimestrul al treilea a atins valoarea de 75,7 milioane de dolari, cu aproape 35% mai mare fata de perioada similara a anului trecut. Totodata, compania a raportat un cash flow operational de 97,3 milioane dolari si investitii in cheltuieli de capital de 18,3 milioane dolari.

Rezultate regionale

Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) a raportat in trimestrul al treilea 114,3 milioane volume de vanzari, in crestere cu 4,5% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

La randul sau, regiunea Americii de Nord a inregistrat 225,4 milioane volume de vanzari, in crestere cu 8,6 procente comparativ cu trimestrul al treilea din 2009.

Citeste si:

In regiunea Asia-Pacific au fost raportate 191,8 milioane volume de vanzari, reflectand o crestere cu 29,4 procente fata de aceeasi perioada a anului 2009.

In Mexic, nivelul volumelor de vanzari a fost de 146,2 milioane, cu 15,7 % mai mult fata de ultimul trimestru al anului anterior, in timp ce in America de Sud si Centrala au fost raportate 107,3 milioane volume de vanzari, in creste cu 5 procente.

Pe piata din China rezultatele arata 39,4 milioane volume de vanzari, in crestere cu 22% fata de aceeasi perioada a anului 2009.

Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenta pe piata internationala, produsele companiei fiind distribuite in 72 de tari, printre care se afla si Romania, prin intermediul a 2 milioane distribuitori independenti.

Cititi si Afacere de familie: Cum poti obtine anual 500.000 dolari din vanzari directe

Afacere de familie: Cum poti obtine anual 500.000 dolari din vanzari directe

Afacere de familie: Cum poti obtine anual 500.000 dolari din...