Conducerea Hankook Tire, principalul producator sud-coreean de anvelope si furnizor preferat al Ford, este pesimista in ceea ce priveste evolutia pietei mondiale de profil in 2006 ca urmare a avansului pretului materiilor prime si a excesului de capacitate. Hankook a fost afectat pana acum de deprecierea euro fata de dolar datorita ponderii de 70% pe care o detin exporturile in totalul productiei anuale, de 58 milioane de anvelope in fabricile din Coreea de Sud si China.

Pentru 2006 se estimeaza o scumpire a materiei prime cu 10%. Este al treilea producator care estimeaza o scadere a pietei de profil dupa ce lideri ca Michelin si Nokian Renkaat si-au reevaluat estimarile privind profiturile din 2006. Michelin controleaza 2,4% din capitalul Hankook si poate sa isi exercite o optiune de achizitionare a inca 7,6% din actiuni. Vanzarile companiei sud-coreene au crescut, totusi, cu 7,5% in 2005, ajungand la 2.000 miliarde woni (2 miliarde dolari).