Compania inregistra, in aceeasi perioada a lui 2009, un profit net de 153 milioane euro, potrivit Mediafax.

Media estimarilor analistilor indica un profit net de 160,6 milioane euro in ultimul trimestru al anului trecut.

Bayer a inregistrat un provizion de 405 milioane euro din cauza deprecierii marcii Schering, pe care compania intentioneaza sa o scoata din uz.

Grupul german a contabilizat de asemenea primele 62 milioane euro din costurile estimate la un miliard de euro ale unui program de reorganizare anuntat anul trecut, care va redistribui resursele catre dezvoltarea de produse si pietele emergente.

Compania intentioneaza sa reduca personalul cu circa 4.500 de locuri de munca.

Citeste si:

Bayer s-a bazat in ultimul timp pe cresterea puternica a vanzarilor de mase plastice pentru a compensa scaderea diviziei de medicamente, care incearca sa obtina avizul autoritatilor pentru un medicament cu potential ridicat.

Vanzarile Bayer au crescut cu 15% in trimestrul al patrulea, la 9 miliarde euro, de la 7,8 miliarde euro in aceeasi perioada a anului anterior, cu performante bune la toate cele trei divizii pricnipale, in special la MaterialScience si CropScrience.

Veniturile diviziei de medicamente au urcat cu numai 7,3%, la 4,47 miliarde euro.

La nivelul intregului an, profitul net al Bayer a scazut usor, de la 1,36 miliarde euro la 1,3 miliarde euro. Vanzarile au urcat insa cu 12,5%, de la 31,1 miliarde euro la 35 miliarde euro.