Pe ce se concentreaza departamentul de dezvoltare Audi?

Una dintre directii este sa accentuam trasaturile sport ale vehiculelor noastre. In afara design-ului, un rol important il vor juca motoarele noastre revolutionare TFSI.

Va ganditi sa apelati pe viitor la ajutor extern?

Avem capacitatea sa parcurgem intregul proces de fabricatie in lant. Din motive legate de capacitatea de productie, apelam rareori la surse externe.

Faptul ca Karmann produce automobile A4 decapotabile este un exemplu relevant?

Da, absolut. Am acordat acest contract lui Karmann din considerente de capacitate. Un alt exemplu este Audi TT pe care il construieste pentru noi Magna Steyr. Dar noul TT este construit in intregime de noi.

De ce?

Principalul motiv pentru care am luat aceasta decizie este ca noul TT beneficiaza de mai multa tehnologie decat predecesorul sau. TT-ul a fost conceput pornind de la principiul de mix de materiale, in care otelul se combina cu aluminiul. Aceasta tehnologie nu poate fi gasita in aceasta forma pe piata.

Citeste si:

Cum puteti micsora costurile de dezvoltare?

Cu cat o echipa lucreaza mai mult la un vehicul, cu atat costurile sunt
mai mari. Asa ca incercam sa reducem timpul de exectutie cat mai mult.

Cu ceva timp in urma am redus numarul de stagii de constructie ale prototipurilor. Astazi avem un singur stagiu in loc de trei, apoi trecem direct la productie.

Caror vehicule le-ati aplicat acest principiu?

Am inceput cu A6 avant. Pe acest principiul am mai realizat inca doua proiecte TT si Q7. Asta a insemnat mai multe calcule, simulari inainte.

Va ramane Germania un centru de cercetare si dezvoltate?

Sunt convins ca va ramane. Producatorii auto si furnizorii din Germania detin un nivel inalt de competenta tehnologica. Exigenta necesara construirii unui automobil de lux este unica in Germania. La aceasta calitate contribuie nivelul inalt al sistemului educational si concurenta dintre producatorii auto.