In cadrul procedurii de privatizare a CFR Marfa au lucrat, de asemenea, companiile de consultanta financiara Ernst&Young (de partea Grup Feroviar Roman), Deloitte si KPMG (care au oferit servicii de consultanta Ministerului Transportului).

In cadrul casei de avocaura Musat & Asociatii, echipa de 10 avocati alocata acestui proiect a fost coordonata de Gheorghe Musat (Senior Partner) si Miruna Suciu (Partner). Mandatul incredintat de catre Ministerul Transporturilor acopera acordarea de consultanta juridica pe parcursul pregatirii, derularii si finalizarii procesului de privatizare, inclusiv elaborarea strategiei de privatizare si a actului normativ supus aprobarii Guvernului, pregatirea ofertei si a anuntului de vanzare, dar si asistenta pe parcursul desfasurarii licitatiei, negocierii si semnarii contractului de vanzare-cumparare cu investitorul desemnat. In cadrul proiectului, Musat & Asociatii a lucrat in consortiu cu Deloitte si Systra, care au realizat oferta financiara si evaluarea necesara.

“A fost un proiect provocator si complex, care a necesitat expertiza juridica a mai multor departamente specializate din cadrul Musat & Asociatii, in special a celui de Concurenta cu privire la problemele de ajutor de stat ridicate. Pentru echipa Musat & Asociatii cu siguranta fiecare proiect are unicitatea lui, insa este imbucurator cand acesta se finalizeaza cu succes, mai ales daca avem in vedere importanta acestei privatizari asumata in relatia cu Fondul Monetar International de catre Guvernul de la Bucuresti”, a spus Miruna Suciu (foto sus), Partner Musat & Asociatii.

Citeste si:

De celealta parte, casa de avocatura Bostina si Asociatii a asistat Grupul Feroviar Roman in procesul de achizitionare a 51% din actiunile CFR Marfa. Echipa de avocati si consultanti Bostina si Asociatii, condusa de Avocat Partener Laura Mocanu, a realizat analiza de due dilligence, oferind asistenta la intocmirea ofertei de achizitionare a 51% din actiunile CFR Marfa si in cadrul elaborarii draftului de contract.

„Este meritul echipei de avocati ca a reusit sa se inscrie in termenele extrem de stranse impuse de reprezentantii Ministerului Transporturilor. Am mobilizat resurse umane si logistice semnificative pentru a putea face fata acestei provocari si faptul ca am reusit acest lucru cu succes se datoreaza profesionalismului cu care toti cei implicati s-au dedicat acestui proiect”, declara avocatul coordonator Doru Catalin Bostina (foto dreapta jos).

Grup Feroviar Roman a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din actiuni si asumandu-si investitii de 900 milioane lei plus 1,5 milioane euro investitii de mediu,