Printre principalele aspecte reclamate la ANPC a fost faptul ca spectatorii nu au avut acces la standurile cu bauturi racoritoare. "Apa le-a fost oprita la intrare, ca la orice concert, dar daca organizatorii stiau ca n-au capacitate sa faca fata la 64.000 de oameni, nu trebuiau sa faca lucrul acesta. E bataie de joc si lipsa de respect pe fata", a spus presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, scrie Mediafax.

Marius Dunca a precizat ca, printre aspectele sesizate, s-a numarat si faptul ca ambulantele nu ar fi putut avea acces in cazul unui accident in randul spectatorilor. Presedintele ANPC a mai spus ca cei care au depus bani pe cardul pentru bauturi si nu le-au putut achizitiona vor primi acesti bani inapoi, iar pentru organizatori se va stabili un cuantum maxim al amenzii prevazute de lege.

Dunca a precizat ca trebuie vazut cate articole din legislatie au incalcat organizatorii, pentru a se stabili cuantumul amenzii. El a estimat ca ANPC va da o sanctiune cel mai tarziu marti, 28 iulie. "Lipsa de organizare si de respect se va simti in buzunarul lor", a mai spus Dunca.

Robbie Williams a sustinut, in 17 iulie, primul sau concert in Romania. Peste 60.000 de spectatori au participat la concertul sustinut de Robbie Williams in Piata Constitutiei din Bucuresti, care a facut parte din turneul international "Let Me Entertain You", ce se desfasoara in peste 10 tari. Dupa show, numerosi spectatori au scris pe retelele de socializare ca nu au reusit sa-si achizitioneze bauturi alcoolice si racoritoare din cauza cozilor mari care se formasera la punctele de vanzare amenajate in spatiul in care a avut loc concertul.

D&D East Entertainment, organizatorul show-ului sustinut de Robbie Williams in Bucuresti, a explicat intr-o scrisoare deschisa adresata spectatorilor, publicata pe pagina de Facebook, problemele de organizare aparute in timpul evenimentului - cozi mari formate la punctele de vanzare de bautura si mancare - si a dat vina pe o firma de catering care s-a retras inainte de concert.

In ceea ce priveste show-ul, organizatorii au aratat ca au dorit sa acorde cat mai multor persoane oportunitatea de a-l vedea si a-l asculta live pe Robbie Williams si sa le ofere o experienta de neuitat, insa, cu trei zile inainte de concert, s-au confruntat cu o problema. "Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering care organiza vanzarea la eveniment ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat! Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului. Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendor-ului", au mai aratat organizatorii.

Citeste si:

Organizatorii nu au precizat care este numele acestei firme de public catering. Pe de alta parte, D&D a precizat ca a apelat la o alta firma de catering, de la Fire, ai carei reprezentanti au raspunsul apelului si "au facut tot posibilul" sa sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment "cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia".

Organizatorii spuneau ca banii ramasi pe cardurile folosite de participantii la eveniment pentru achizitionarea de mancare si bauturi vor putea fi rambursati din trei sucursale din Bucuresti ale Bancii Transilvania (sucursala Alba Iulia, sucursala Militari, sucursala Obor), precum si la agentia Matei Corvin din Cluj-Napoca. De asemenea, organizatorii precizau ca pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in cele patru agentii, rambursarea poate avea loc si in orice unitate Banca Transilvania din tara, prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont).

Coca-Cola si Ursus le-au cerut scuze spectatorilor

Anterior publicarii scrisorii deschise, organizatorii si-au prezentat scuze spectatorilor care au intampinat probleme la concertul sustinut de Robbie Williams la Bucuresti. Si companiile Coca-Cola si Ursus, care s-au numarat printre furnizorii concertului pe care Robbie Williams l-a sustinut in 17 iulie, in Piata Constitutiei din Bucuresti, le-au cerut scuze spectatorilor care au intampinat dificultati in momentele in care au incercat sa achizitioneze apa si alte bauturi.

"Coca-Cola a fost unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams din 17 iulie 2015, dorind sa fie alaturi de fani la acest eveniment unic. Ne pare rau pentru dificultatile intampinate de participantii la concert, atunci cand au incercat sa achizitioneze apa sau orice alt produs, pentru a se hidrata. Coca-Cola a respectat conditiile impuse de organizatorii evenimentului, atat in ceea ce priveste numarul de puncte de servire, cat si amplasarea acestora sau modalitatile de plata puse la dispozitia spectatorilor. Vremea caniculara, numarul mare de participanti si aspecte care au tinut de organizarea evenimentului au generat aceasta situatie neplacuta. Ne dorim ca asemenea momente sa nu se mai repete si vom cauta solutii pentru viitor", se arata in comunicatul Coca-Cola.

Pe de alta parte, Ursus, in calitate de sponsor si furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reusit sa achizitioneze bauturi si au petrecut foarte mult timp asteptand la coada si transmite ca le ofera celor nemultumiti un cadou.

"Reprezentantii Ursus au facut tot posibilul pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii in limitele impuse de organizator. Numarul si amplasarea punctelor de servire, cat si modalitatea de plata au fost stabilite de catre organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar insa ca o mare parte din cei prezenti la concert au avut parte de o experienta neplacuta legata de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis sa le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiti de experienta de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)", se arata pe pagina de Facebook a Ursus.

Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor si sesizarilor primite", isi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplacerile clientilor in viitor. Pentru a afla cum pot intra in posesia cadoului oferit de Ursus, cei interesati pot consulta pagina de Facebook a brandului.

Sursa foto: Mediafax Foto