In general, vanzarile cele mai mari se inregistreaza in perioada sarbatorilor de Craciun, Paste, prima saptamana din martie si Sfantul Valentin.

"Estimarile noastre pentru aceasta perioada au fost depasite, fiindca ne asteptam sa simtim inca efectele crizei, dar se pare ca de data aceasta am fost putin pesimisti si acest lucru ne face sa fim mult mai increzatori pentru viitor", a explicat pentru wall-street.ro Jolyon M’Bei (foto).

In aceasta perioada, numarul de clienti in fiecare dintre cele sase magazine Leonidas a fost de aproximativ 80 pe zi, iar valoarea medie a unei comenzi a fost de aproximativ 20 de lei in prima zi din martie si de 50 de lei pe data de 8 martie.

Vanzarile au mers pe toate gamele de produse, clientii alegand atat cutii mici, cat si mari.

"Anul acesta am avut si trandafiri de ciocolata, lapte, albi si rosii, cu interiorul pralinat care au mers foarte bine", mai spune oficialul Leonidas.

Citeste si:

El nu a precizat care a fost in 2010 cifra de afaceri a ciocolateriilor, insa a afirmat ca perioada de scadere a trecut in cazul businessului pe care il conduce. De exemplu, Jolyon M’Bei afirma ca pana la finalul acestui an ar putea sa mai fie inaugurate una sau doua ciocolaterii.

Leonidas este un brand belgian de ciocolata lansat in 1913. Printre competitorii Leonidas pe piata locala se numara Cade, Venchi, A la Reine Astrid si Chocolat.

Anul trecut, piata locala de ciocolata a fost de circa 250 de milioane de euro, printre cei mai mari jucatori pe piata locala de ciocolata numarandu-se Kraft Foods, Kandia Dulce, Heidi Chocolat si Supreme Group.

Ciocolata 'Made in Romania', peste granita: Cum si-a majorat Heidi exporturile pentru a supravietui

Ciocolata 'Made in Romania', peste granita: Cum si-a majorat Heidi...

Romanii sunt printre europenii care consuma cele mai mici cantitati de ciocolata, ei cumparand doar 1,9 kilograme pe cap de locuitor, in timp ce media europeana este de 5 kilograme.