Inceput in urma cu un an, business-ul Alinei Orzan a prins contur repede – inca din a treia luna de activitate, firma a fost pe break even.
Cum a inceput Cristallini? "Acum un an de zile, erau putine locuri de unde puteam cumpara o tinuta de ocazie, iar rochiile gasite se incadrau in acelasi tipar: prea simple si fara personalitate. Avand o inclinatie pentru moda, dupa o cercetare intensa, am gasit furnizorii potriviti pentru rochii de seara si cocktail", povesteste proprietara magazinului online de rochii de seara.
Ulterior, cu ajutorul unei echipe profesioniste, a luat nastere brandul Cristallini, care se adreseaza oricarui tip de clienta, indiferent de veniturile acesteia.
La nici un an de la lansarea pe piata, modelele de rochii vandute in magazinul Alinei Orzan au devenit foarte cautate, atat in Romania, cat si in Europa. Ca urmare, in primul an de functionare, Cristallini a generat afaceri de 100.000 euro.
"Un concept nou adus pe piata romaneasca de Cristallini a fost acela de vizitare a showroom-ului cu programare in prealabil, astfel incat clientele sa-si poata alege rochia preferata intr-o atmosfera cat mai relaxanta, concept intampinat foarte bine. Cele interesate de o achizitie au beneficiat de consultanta gratuita in alegerea intregii tinute, de la rochie la incaltaminte, machiaj si coafura potrivita", explica Orzan.
Dupa doisprezece luni de existenta pe piata locala, Cristallini si-a redefinit si organizat mai bine magazinul online, pentru a fi mai usor de utilizat, a inaugurat un nou showroom, mai spatios, situat intr-o zona mai accesibila (Unirii) si a diversificat modelele de rochii.
Pentru 2011, magazinul online isi propune atingerea unei cifre de afaceri de 300.000 euro. In ceea ce priveste dezvoltarea business-ului, Alina Orzan are ca obiectiv consolidarea pozitiei pe piata romaneasca, dar si extinderea pe piata europeana cu creatii proprii Cristallini.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: