Fondurile de ten care au patruns pe piata romaneasca au fost, inainte de aparitia dermocosmeticelor in farmacii, impartite in produse de lux si de mass-market.

"Piata dermocosmeticelor este, de acum, o optiune foarte serioasa, iar firmele producatoare isi extind, mai nou, portofoliul de produse si cu cele de make-up. Tenul sensibil cu o incidenta crescanda in randul populatiei are nevoie de produse speciale de ingrijire, inclusiv produse de make-up", sustine Rucsandra Hurezeanu (foto).

Chiar daca nu exista cifre care sa arate la cat se ridica piata fondurilor de ten locala, managerul Ivatherm afirma ca aceasta este cu siguranta una imatura, care insa creste constant si promite sa devina un segment foarte dinamic.

"Femeile din Romania sunt recunoscute ca fiind foarte ingrijite, iar produsele de make-up de calitate sunt nelipsite dintre preferintele lor. Fondurile de ten dermocosmetice au calitati atat cosmetice, cat si terapeutice, ele fiind create pentru a corecta imperfectiunile pielii", arata directorul general al producatorului roman de dermocosmetice pe baza de apa termala Herculane.

Citeste si:

Consumatoarele produselor dermocosmetice, inclusiv cele ale fondurilor de ten care se vand in farmacii, sunt femeile educate, cu studii superioare, cu venituri medii si peste acest nivel.

Producatorul de dermocosmetice Ivatherm a lansat fondul de ten Joviale, care este disponibil in farmaciile selectionate, incepand cu luna mai. Fondul de ten ofera protectie solara tenului (SPF 15) impotriva imbatranirii premature cauzate de soare, o mare putere de acoperire si un machiaj de durata cu aspect natural.

Rucsandra Hurezeanu a pus bazele primei companii romanesti de dermocosmetice Ivatherm in 2005. La momentul respectiv portofoliul companiei era compus din 6 produse, iar in prezent numara o gama de peste 30 de produse.

Ivatherm se pozitioneaza in primii cinci jucatori pe piata locala de dermocosmetice, in competitie directa cu companii de talie internationala precum Avene si Vichy.