Cei mai importanti directori ai companiilor producatoare de automobile din lume au propus o lista a tendintelor pe piata auto pentru anii care urmeaza sustinand ca recunoasterea comenzilor vocale si conexiunea la internet prin Wi-Fi sau 3G vor deveni o necesitate pentru industria de profil.

Peste o treime (37%) din cei peste 200 executivi din domeniul auto, care au raspuns companiei de consultanta KPMG, sunt de parere ca implementarea unor astfel de tehnologii intr-un automobil sunt aproape la fel de importante ca si securitatea la volan.

Producatorii auto se vor alatura astfel ofensivei industriilor muzicale, telecom si companiilor din IT&C.

In urmatorii cinci ani, pasionatii cat si cumparatorii vor gasi in interiorul automobilelor gadgeturi provenind de la gigantii din domeniu ca Google, Apple, LG si multi altii.

Unii producatori de automobile produc deja modele “conectate”, sustine John Leech, reprezentantul KPMG.

Citeste si:

“Cea mai recenta colaborare dintre Toyota si Intel a fost facuta publica la sfarsitul anului trecut. Intel sustine ca masina dotata cu internet este al treilea cel mai dezvoltat sistem tehnologic dupa smartphone-uri si tablete”, a declarat acesta.

Producatorul german Audi a dezvoltat un sistem de conexiune 3G pe modelul A7 si va continua sa-l extinda si pe viitoarele modele.

Automobilele hibrid vor beneficia in urmatorii cinci ani de cea mai mare atentie in zona tehnologica, sustin peste jumatate din cei 200 directori chestionati.

Foto: autocarsreview.com