Ambasad'Or e un complex de la Otopeni pentru evenimente pe picior mare, cunoscut mai ales dupa mult-mediatizata nunta a lui Borcea.
Sunt mai multe sali mari acolo; patru la numar, din cate mi s-a spus. In spate am vazut o alta constructie imensa de tip cort (de lux, si acesta), exclusiv pentru evenimentele din timpul verii, probabil, iar intre primul complex de cladiri si cel din spate e o gradina foarte mare, cu piscina.

Tot complexul, de altfel, e imens, cred ca are mai mult de un hectar, si pare sa fi fost construit de la zero, recent. A fost deschis in vara lui 2010 pentru scopurile actuale, nu stiu daca a fost altceva acolo inainte.

Restaurantul propriu-zis, adica locul in care poti merge sa mananci cand nu te duci la nunta la Ambasad'Or se cheama Broadway si e in partea dinspre piscina a cladirii, in partea opusa intrarii.

Au si niste garsoniere sau mici apartamente private, am vazut ceva pe care cred ca scria “suite”, iar prin usa intredeschisa mi s-a parut ca vad un pat si niste mobila ca de hotel de 5 stele.

Totul la Ambasad'Or a fost facut pe picior mare, ca sa impresioneze prin dimensiuni si prin opulenta ostentativa. La prima vedere, e o investitie de cateva milioane acolo. Sper ca ei si-au facut bine calculele si ca au ei niste asi in maneca pe care ii scot cand trebuie, pentru ca mie nu-mi ies socotelile, oricum as intoarce niste cifre imaginare.

Amenajarea si decorurile sunt de un lux cam provincial dupa parerea mea si cam nu prea la zi cu moda. Sigur, spun asta in mijlocul iernii, cand restaurantul e complet gol si cand ai loc liber si timp sa te uiti la detalii. In serile de vara, cand imi inchipui ca ar putea fi plin, sau cand sunt evenimente de dat la televizor acolo, probabil ca atmosfera se schimba semnificativ.

Meniul de la Broadway - Ambasad'Or e italienesc, nu prea lung. Mi-au spus ca se mandresc cu pestele si cu fructele de mare, un lucru pe care eu nu l-am inteles defel, pentru ca numai un restaurant plin in permanenta ar putea fi credibil cand afirma asa ceva.

Or, Broadway - Ambasad'Or e imens si e gol, si nu cred ca vezi cu zilele picior de client neinvitat la vreo petrecere acolo. Pe cale de consecinta, faimosii pesti si fructele de mare nu pot veni decat din congelator, si fiecare stie bine ce inseamna asta.

Noi am luat Camembert al Forno con Marmelata di Cipolla, Farfalle al Salmone, Scaloppine di Maiale al Vino Bianco e Limone si un Muschi de vita la gratar cu legume. Am primit un amuse bouche cu paine de la magazin feliata, prajita nitel, si unt luat direct din pachetel.

Camembertul a fost o rotita de branza luata intreaga direct din cutie, incalzita putin, peste care au pus o dulceata de ceapa. A venit chiar in hartia in care era in cutia de carton. Dulceata a fost buna, insa. Pastele au fost destul de bune, dar nu cred ca bucatarul a avut multe merite aici, pentru ca nu ar fi avut cum sa le faca altfel decat daca si-ar fi pus serios mintea la contributie.

Porcul a fost cel mai rau. Carne proasta, tare, sos fara niciun gust. Dar gust deloc – si asta ca sa folosesc un eufemism... Vita a fost banala, nu din carnea cea mai proasta, insa nici de calitate nu era, in niciun caz. Si aproape arsa in exterior. Legumele de la pachet, doar incalzite putin.

Pana la urma, cea mai buna a fost painea, dar nu prima, cea de la supermarket, cu untul, ci niste chifle care vin congelate si semicoapte de la furnizori, insa, dupa ce sunt puse in cuptor, sunt foarte bune. Asta in primele 15 minute, cand ajung fierbinti. Dezavantajul acestor paini e ca dupa o jumatate de ora se intaresc atat de mult incat devin de nemancat.

Nu am luat vin si nici desert, eram deja indispusi pe la jumatatea mesei si abia asteptam sa plecam. Am platit putin peste 200 de lei pe ce am descris mai sus. Nu e un pret mare pentru un restaurant care se autopozitioneaza si se autodescrie ca fiind “de lux” (“de 5 stele”, cum a insistat chelnerul sa ne informeze), insa ce am mancat la Broadway – Ambasad’Or am fi putut manca in orice restaurant banal din oras cu semnificativ mai putini bani.

Si, pentru ca veni vorba despre chelner, serviciul a fost destul de bun, prompt, tot timpul in zona si atent, insa destul de nenatural, impersonal, mecanic.

Asadar, restaurantul Broadway de la Ambasad'Or e un fel de nonsens, cel putin in timpul iernii. Nu vad ce motiv ar putea avea cineva ca sa mearga si sa manance acolo, fie la pranz, fie seara, chiar daca locuieste in casele din apropiere.

Cel mult, sa se straduiasca sa faca rost de o invitatie la urmatoarea “nunta a secolului”, cand, sunt sigur, lucrurile arata cu totul si cu totul altfel...

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »