Dupa modelul occidental, Smile Box ofera servicii de albire dentara cosmetica non – invazive si nedureroase pentru care nu va fi nevoie de programare. Efectul unui tratament poate dura intre una si patru luni, in functie de tipul acestuia.

Marc si Pierre Pennino au pornit afacerea cu o investitie initiala de 50.000 euro. Aceasta a acoperit teste si omologari, licenta de distribuitor al produselor de albire dentara non –invazive, fara peroxid, precum si amenajarea salonului.

„De multa vreme doream sa incepem o afacere in Romania pentru ca este o tara deschisa fata de micii investitori straini. Conceptul de salon de albire dentara cosmetica, cunoscut sub denumirea de «“bar a sourire» in Franta, raspunde acestor nevoi. Este un serviciu care se raspandeste rapid si are mare succes in Europa de Vest (Franta, Belgia, Italia, Anglia, Elvetia) si credem ca va fi la fel si in Romania”, declara Marc Pennino.

Desi la inceput, au mizat pe o clientela preponderent feminina, statisticile la zi le-au demontat ideile preconcepute: se pare ca cererea de albire dentara cosmetica este mai mare din partea barbatilor.

Citeste si:

Daca pentru Marc, aceasta este prima experienta profesionala in strainatate, Pierre este familiar cu mediul afacerilor din Romania. In perioada 2004 -2007, a fost managerul unui restaurant cu specific gastronomic frantuzesc si al unui lounge in Centrul Vechi, loc al carui potential l-a intuit. Marc si Pierre Pennino – unchi si nepot, au mai avut afaceri impreuna, in Franta.

„Avantajul de a face afaceri in familie este reprezentat de increderea si loialitatea de care dam dovada unul fata de celelalat. Pe de alta parte, apar momente in care divergenta punctelor noastre de opinie nu este exprimata foarte...diplomatic. Insa asta nu face decat sa incalzeasca atmosfera pe frigul asta teribil si se rezolva intotdeauna la un pahar,” explica Pierre Pennino.

Pentru 2012, Marc si Pierre Pennino au ca obiectiv amortizarea investitiei si obtinerea de profit precum si educarea publicului, in vederea crearii unui nou obicei de consum.

Pe termen mediu, cei doi parteneri urmaresc francizarea conceptului „Smile Box”.