Interiorul pub-ului, reconstruit si decorat de catre arhitectul Cristian Corvin, ramane fidel atat finisajelor, cat si functionalitatii din epoca tipografiei Energiea (1920), in spatiu regasindu-se prese si utilaje tipografice vintage.

Dimineata si dupa-amiaza, in local pot fi organizate workshopuri si ateliere din diverse domenii: arta gastronomiei, arta teatrala, film, literatura, muzica. Serile sunt dedicate petrecerilor tematice.

Investitia in local nu a fost facuta publica, insa cel mai probabil este de ordinul sutelor de mii de euro.

„Investitia a fost considerabila, dovada fiind si «fortele» implicate in derularea ei. De la partenerii nostri, Raluca si Andrei Sosa, la personalul intern Grolsch, la cele 4 agentii implicate in proiect: Pepper Communication a acoperit partea de BTL si implementarea, actiunile de PR au fost efectuate de agentia Nicola Porter Novelli, media a fost asigurata de United Media, iar comunicarea online de Kubis Interactive”, spune Grant McKenzie, marketing vice-president Ursus Breweries, companie care a asociat brandul Grolsch cu noul local din Capitala.