The Kitchen este un local cochet amplasat in apropiere de Ateneul Roman. “Bucataria” micuta din inima orasului se bazeaza in special pe take away, insa sunt si clienti care vin pentru lua masa in local, unde pot gasi de la vita cu prune, la pastrav cu nuci si migdale.

The Kitchen este “raiul” slow-food, un concept relativ nou in Romania. Conceptul slow-food presupune mancare gatita doar cu ingrediente naturale, realizate dupa retete traditionale. In fiecare zi in meniul The Kitchen se afla alte feluri de mancare, asa ca de la deschiderea din primavara lui 2011, prin local au fost rulate circa 200 de preparate diferite.

Majoritatea clientilor care vin in local si nu comanda direct mancarea, vin la pranz, insa si seara, dupa program, mai apare un val de clienti. “Mai aveti ceva de mancare?”, intreaba un client care a ajuns sa cumpere mancare in jurul orelor 18:00. Aida Saru, proprietara The Kitchen se ridica de la masuta roz, la care savura o cafea alaturi de wall-street.ro, pentru a-l servi pe clientul intrat in local. I-a prezentat produsele care corespundeau dorintelor sale, i-a dat sa guste dintr-un preparat care “ii facea cu ochiul” si din una in alta clientul a hotarat ca ar dori sa primeasca zilnic pe mail meniul.

Apropierea de client este o caracteristica a locului. The Kitchen trimite zilnic informatii catre sute de clienti care si-au lasat adresele de mail pentru a primi meniul zilei.

“Este o atmosfera calda, ne cunoastem noi toti cei din zona, ne salutam dimineata si seara. Este exact asa cum vezi in filme la micile restaurante din Provence sau Toscana. Am clienti fideli despre care stiu multe, asa ca uneori ma simt ca o hangita. Am cunoscut lume multa, din diverse domenii si imi place cand ii vad revenind pentru ca inseamna ca le-a placut mancarea”, povesteste Aida Saru, care a inceput acest business, dupa ce criza a inchis firma unde ocupa pozitia de country manager.

“Eram country manager la o companie de hainute pentru copii, care detinea franciza pe Romania a unui brand international. Criza ne-a inchis. A fost un business unde eu am deschis si tot eu am inchis lumina”, povesteste Saru, care acum este zilnic in local, servind clientii.

“Stau in local zilnic pentru ca este important sa te implici direct intr-un business, mai ales la inceput. Compania mai are insa trei colaboratori pe zona de bucatarie, in timp ce pe zona de livrari colaboreaza cu o companie de taximetrie, a precizat Aida Saru.

Cum a ajuns sa deschida acest restaurant?

„Ideea de slow food o aveam in suflet de la Turda Fest, iar faptul ca am picat victima crizei m-a adus la momentul fructificarii ideilor mele de suflet”, a adaugat proprietara The Kitchen. Aida Saru este implicata in acest business alaturi de o prietena.

Ce vrea de la acest business, care a necesitat o investitie de cateva zeci de mii de euro? „In primul rand sa invatam oamenii sa manance mai bine, de calitate, sa invete sa se grabeasca incet. De asemenea sa pretuiasca micul producator pe cale de disparitie de la care ne procuram ingredientele. Vrem sa ne dezvoltam pe take home, asa ca am inceput sa facem si livrari", a mentionat Saru.

Ca si retete, in The Kitchen poti gasi de la pate de ficat de pui cu legume, vin, unt si cognac la ciolan cu fasole, de la vita cu prune la ostropel de pui, de la saramura de crap la pastrav cu nuci si migdale.

"Deserturile sunt facute de Bunica, cum o alintam noi sau de "fetita cu bomboane", Ana Vasilache, care face dulciuri din pasiune. Ele fac placinta cu branza, iaurt si stafide, cookies cu ciocolata, rulouri cu vanilie, galuste cu prune, placinta cu fructe si multe altele", povesteste Aida Saru.

Printre planuri Aidei Saru se numara si organizarea de mici evenimente in local, prin care sa dea posibilitatea clientilor cu talent gastronomic sa se manifeste. In cativa ani, proprietara The Kitchen spera sa isi recupereze investitia in local si de ce nu, chiar sa se extinda.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri