Retailerul de accesorii de calatorii, Mirano are in plan extinderea in Ungaria in acest an, dupa ce anul trecut si-a dublat reteaua de magazine din Romania.
Decizia unei intrari puternice in Ungaria face parte din strategia de crestere Mirano Group. Compania tinteste un plus de 25% pentru cifra de afaceri in 2012. Retailerul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,5 mil. euro.

Pentru magazinele din Ungaria are un buget de investitii de 250.000 euro in 2012 si este deja in negocieri avansate cu West End (un centru comercial din Budapesta-n.r.)

Oficialii companiei estimeaza ca in iulie vor deschide primul magazin.

Decizia de extindere este determinata de faptul ca 30% din comenzile online de pe emirano.ro au fost acoperite de cererile din Ungaria si Bulgaria in 2011.

In Romania, Mirano are 21 de magazine, din care 11 s-au deschis anul trecut.

Produsele pe care retailerul roman isi propune sa le introduca pe noua piata de desfacere cuprind brandurile Mirano, Delsey si Kipling, acestea din urma fiind branduri exclusive Mirano Group in Romania si nefiind prezente pe piata vecina.

Se mizeaza astfel pe prezentarea noii game de accesorii de calatorie marca Mirano, produse de o calitate superioara pozitionate intr-o gama de pret foarte avantajoasa si completarea acestora cu produsele brandului francez Delsey si ale celui belgian Kipling.

Mirano este o companie infiintata in Romania de catre Raghad Jawahery si Nuhad Qenaii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri