Organizat de Fun Time Production, GD Total Service si compania importatoare de bere bavareza Sugar Free Dieta, Bier Zone Fest a avut ca scop promovarea specialitatilor de bere bavareza prin interactiunea directa cu consumatorul.

”Interesant de subliniat este faptul ca, pentru acest festival, s-a decis achizitionarea echipamentelor dedicate (dozatoare, frigidere, rulote alimentare utilate complet pentru gatit), inclusiv a blonului cu aer cald, ceea ce a dus la o investitie de peste 200.000 de euro”, declara Cristian Furdi, key account manager Sugar Free Dieta.

Astfel, amatorii de distractie au petrecut intr-un cort urias, cu o suprafata totala de 1.200 metri patrati, cu capacitate de peste 1.200 de locuri la mese.

Pregatirea primei editii a Bier Zone Fest a durat aproape sase luni.

Citeste si:

”Lucrul la acest festival a inceput inca din luna decembrie a anului trecut, pe mai multe paliere: marketing, logistica, vanzari. Un exemplu ar fi transporturile externe si interne de produse pentru ca noi importam toate produsele din Germania. Am organizat depozite adicente in tara pentru locatiile din vestul si nord-estul tarii. Desfasurarea de resurse umane este impresionanta, acoperind foarte multe domenii de activitate: contabilitate, marketing, vanzari, tehnicieni, artisti,” a explicat Cristian Furdi.

Bier Zone Fest va continua cu o caravana care va strabate alte 20 de orase mari ale Romaniei, primele doua fiind Targu – Mures (18 -20 mai ) si Timisoara ( 25-27 mai).

Sugar Free Dieta este o companie romaneasca importatoare si distributoare de bere bavareza, infiintata in 2004. In iulie 2011, gestionarea si managementul companiei au fost preluate de Alin Morar si George Mitroi. Portofoliul Sugar Free Dieta include specialitatile de bere bavareza „Maisel’s Weisse”, „Edelhopfen”, „Keiserdom” si „Aktien”