Aceasta a fost initiativa World Class impreuna cu partenerul oficial Green Revolution si sponsorii sai: Dorna, Gillette, Power Bar, Zakudo, Giant, de a sustine Ziua Europeana impotriva obezitatii, printr-o actiune curajoasa care nu a tinut cont de conditiile meteorologice.
Timp de 12 ore spumante la propriu, in sesiuni de 2-4- 6-8-10 ore sau chiar 12 ore, 500 de participanti, s-au lasat provocati de ploaie si au contopit avantajele fizice si psihice ale acestui sport atat de apreciat si eficient. Iubitorii de cycling prezenti la maratón, sunt persoane cu conditie fizica buna si foarte buna, antrenati aproape zilnic in salile de fitness sau in aer liber.
Andrei Penu, SCHWINN CYCLING INTERNATIONAL MASTER TRAINER AND EDUCATOR, spune ca “ in 12 ore , participantii puteau ajunge lejer la mare, o persoana atingand intre 20 si 30 de km pe ora. Daca e sa cuantificam caloriile arse in echipa, ajungem undeva la o medie de 400.000 de calorii pentru cele 12 ore de maratón. Vremea a fost un avantaj, nu un impediment, maratonistii fiind motivati de ploaie sa reziste mai mult.Am avut mai multi participanti decat confirmati. Ca nivel de efort, nu recomandam insa o astfel de experienta decat o data sau de doua ori pe an..

Green Revolution sustine stilul de viata sanatos si respectul pentru mediul inconjurator, prin proiecte si actiuni. Ca organizatori ai proiectelor de bike-sharing nationale I’Velo, StudentObike sau Biciclete cu cravata, sustinem Worldclass in promovarea cyclingului in Romania! “ spune Raluca Fiser , Presedinte Green Revolution.
Acestea fiind spuse… ce ii impiedica pe organizatori sa conceapa in 2013 un maratón de 24 de ore?



World Class este al 3-lea loc in care trebuie sa te aflii dupa casa si birou!