Cand a deschis restaurantul, George Butunoiu a promovat un concept cu preturi fixe, care variau in functie de categoriile sociale din care clientii faceau parte. Astfel, studentii de la anumite universitati ar fi platit 60 de lei baietii si 30 de lei fetele, in timp ce clientii cu venituri de peste 36.000 euro pe an plateau 90 de lei pentru acelasi meniu, iar milionarii 200 de lei.

Conceptul se datora dorintei head-hunterului de a interactiona si cu o alta categorie sociala, studentii. Planul nu a functionat insa, pentru ca asa cum insusi Butunoiu marturiseste “tot aceeasi oameni pe care ii intalneam in mod obisnuit veneau in restaurant: politicieni, oameni de afaceri”. Avand in vedere clientela, George Butunoiu a decis la un an de la deschidere sa schimbe conceptul restaurantului. Acum, localul este unul cu specific frantuzesc, "foarte fin".

Butunoiu a pastrat insa cateva din caracteristicile initiale ale restaurantului, exista niste meniuri prestabilite, se mananca doar la anumite ore si nu se fumeaza.

Citeste si:

Restaurantul are in jur de 15-20 de clienti zilnic, ca medie, insa nu este si nici nu este in plan sa devina un business. Restaurantul serveste in principiu nevoile head-hunterului si ale echipei lui.

“Nu are cum sa fie o afacere profitabila. Pierdem bani si este normal sa fie asa, avand in vedere ca multi dintre clienti sunt invitatii mei, iar la 12 locuri avem 8 angajati”, spune George Butunoiu.