Lando Simonetti, un argentinian de origine italiana si-a construit o cariera in industria modei in SUA. Dupa intoarcerea sa din SUA in Argentina in anul 1985 decide sa fondeze barandul La Martina.

Pasionat jucator de polo in tinerete, Lando Simonetti a vazut o oportunitate in a furniza jucatorilor de polo profesionisti, echipamente de inalta calitate. A inceput sa fabrice cizme din piele, apoi camasi si sepci, devenind celebru pentru produsele realizate. In 1985 a deschis primul sau magazin, La Martina, chiar in inima orasului Buenos Aires.

In anii ’90, La Martina a infiintat o echipa de polo pentru a participa la turneele din Argentina si in special la Argentinian Open care este cel mai mare si mai renumit eveniment de polo din lume. Incepand cu acest moment, jucatori si echipe de polo cu renume atat in Argentina, cat si in alte tari, au devenit clienti fideli La Martina si au inceput sa comande serii de camasi special create pentru echipele si cluburile lor.
La Martina a fost desemnat furnizorul oficial al Federatiei Internationale de Polo, al Asociatiei de Polo Argentiniene si al altor federatii internationale. Brandul furnizeaza echipamentele sportive pentru echipele universitatilor Harvard, Yale, Oxford si Cambridge si este partener al „Guards Polo Club” - clubul de polo asociat cu Familia Regala Britanica.

Astazi, La Martina este un brand recunoscut international fiind prezent in America de Nord, de Sud si Centrala, Europa, Estul Mijlociu si Asia de Sud-Est cu peste 80 de magazine mono-brand in orase precum: Buenos Aires, Palm Beach, Miami, Las Vegas, St. Tropez, Milan, Lyon, Porto Cervo, Capri, Dubai.
Magazinul din Baneasa Shopping City reflecta pasiunea brandului pentru calitate si stil, pasiune ce evidentiaza fiecare locatie La Martina din lume. Realizat in stilul brandului, magazinul este caracterizat de stilul vintage clasic anglo-argentinian: o colectie fantastica de mobilier antic in lemn, covoare vintage, fotolii Chesterfield, canapele si fotografii ce ilustreaza istoria polo-ului, toate evocand conceptul brandului.

Pentru sezonul 2013-2014, La Martina propune colectii inspirate din stilul de echitatie, colectii impartite in capsule cu o identitate proprie, fiecare in sine putand crea ansambluri vestimentare complete si personalizate. De asemenea, colectia toamna-iarna 2013/2014 vine cu liniile proprii de sezon.
Baneasa Shopping City ramane poarta de intrare pentru marile branduri de fashion international, pregatind in lunile ce urmeaza noi surprize pentru clientii sai.

Shopping placut!