IKEA este curioasa ca o pisica, dovada ca a apelat la o strategie de promovare „animalica”, scrie Gizmodo. Un magazin IKEA din Anglia a lasat 100 de pisici sa-si faca de cap pe canapele si printre perdele. Dar nu s-au oprit. Pisicile au sarit in cutii, au verificat chiuvetele, au vrut sa vada si cum este pe masa, cand stapanul este acasa si le fotografiaza. Daca au zgariat sau nu canapelele, vedeti in imaginile de mai jos.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri