Managerul general al restaurantului The Harbour, Ioana Istrati, a declarat la conferinta de aniversare a 10 ani a restaurantului ca zona Piata Amzei in care se afla localul era in urma cu un deceniu un pol de interes, o zona turistica, iar acum este o "zona batrana", in care traiesc multi locatari in varsta.

"Zona Piata Amzei era un pol de interes in urma cu 10 ani, era o zona populata, o zona turistica", sustine managerul general al The Harbour. Acum, insa, "aceasta este o zona batrana, sunt locatari in varsta", a completat Istrati, potrivit careia in afara de restaurantul pe care il conduce, s-au inchis si s-au deschis diferite localuri.

Pentru restaurantul The Harbour, care implineste, pe 18 martie, un deceniu de existenta pe piata HoReCa din Capitala, cea mai buna perioada a fost 2008-2009, fix inaintea crizei care a dus la scaderi de 20%-30% a veniturilor in 2012 si implicit o scadere a salariilor.

Scaderea TVA ne-ar ajuta foarte mult.

Astfel, in perioada de criza, preturile la The Harbour au crescut cu 10%, pentru ca furnizorii au marit la randul lor preturile din cauza cresterii TVA. In acest sens, Istrati a declarat ca "scaderea TVA ne-ar ajuta foarte mult". Ridicarea preturilor din restaurant au dus la scaderea notei de plata, aflata in prezent la o medie de 10-15 euro pe client, iar ora de varf este la pranz.

In cei 10 ani de existenta, The Harbour a avut peste 500.000 de clienti, in mare parte oameni de business, iar 10% din ei sunt turisti straini, generati in principal de hotelurile din zona. Evenimentele private si evenimentele corporate inseamna 20% din incasarile totale, iar vanzarile sunt impartite 60% mancare si 40% bautura.

Localul inlocuieste in fiecare an intre 5 si 10 preparate, iar cel mai comandat de clienti este Tortul Casei, urmat de Pulpa de rata pe varza calita, Borsul de gasca dolofana, Tocanita marinareasca si Tiramisu.

Patronii The Harbour intentioneaza sa deschida un restaurant in Capitala, insa cu un alt concept. Potrivit managerului general, deschiderea unui al doilea restaurant The Harbour era pe lista in urma cu cativa ani, insa „cand ne-am dat seama ca avem nevoie de un nou restaurant, in 2008-2009, ne-a fost teama”, a spus Ioana Istrati.

Pentru 2014, Istrati, care conduce The Harbour alaturi de fratele ei, spera la o crestere a veniturilor cu 5% si spune ca vor introduce in doua luni livrarea la domiciliu.

The Harbour a fost deschis in 2004 cu o investitie de 240.000 euro, completata peste trei ani cu suma de 130.000 euro pentru inchiderea si acoperirea terasei. In prezent, este unul din putinele restaurante tematice din Bucuresti si are 33 de angajati.

In zona Piata Amzei mai sunt prezente restaurantele Trattoria Verdi, Trattoria Il Calcio si Vox Emporium.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri