Majoritatea vanzatorilor unor astfel de vechituri posteaza cateva poze cu masina pe site-urile de vanzari auto si, cu putin noroc, obtin cateva mii de dolari. Insa David Johns a vrut sa faca ceva special, un videoclip publicitar intitulat "Buy My Barina", care insa a costat de 4 ori mai mult decat masina. "Este asa mare competitia la vanzarea automobilelor vechi, incat am vrut sa fac ceva inteligent. De ce as cheltui 8.000 de dolari ca sa vand o masina care valoreaza 1.000-2.000 de dolari? Sincer, pentru ca am avut timp si am vrut sa imi expun abilitatile (creative -n.r.)", a spus Johns.

David Johns a realizat astfel cel mai bun clip publicitar din viata lui si a asteptat sa curga ofertele.

Citeste si:

Clipul de vanzare al automobilului din 1999 este presarat cu scene asemanatoare celor din pelicula "The Fast and the Furious" si cu sloganuri de genul "experienta de condus redefinita", "stil redefinit", "performanta redefinita" si chiar "lux redefinit", totul pentru a descrie o masina veche de 15 ani, care ar putea fi caracterizata drept o rabla. Johns nu s-a oprit la aceasta productie publicitara, a creat chiar si un site dedicat vanzarii micutei Barina si a popularizat licitatia si pe Twitter. Ofertele nu s-au lasat asteptate, dar pe masura ce campania a devenit virala au aparut si ofertanti neseriosi.