Din cele aproximativ 11.500 de puncte de vanzare a produselor Starbucks in Statele Unite, doar 300 se afla in apropierea campusurilor. Asta inseamna ca majoritatea studentilor de la cele 4.700 de facultati isi cumpara cafeaua de la alte magazine.

Compania Staburcks, care si-a extins vizibil prezenta in ultimii ani, a decis sa aplice aceasta idee la Universitatea de Stat Arizona, care de altfel are si un parteneriat cu aceasta companie prin care angajatii primesc burse pentru cursurile online oferite de Universitate. Celelalte doua universitati in care Starbucks va introduce camioane mobile sunt Universitatea James Madison din Virginia si Universitatea Coastal Carolina din Carolina de Sud.

Camioanele, oferite de compania de servicii de mancare Aramark, vor ajuta Starbucks sa ajunga mai usor la un public tinta. Organizatia media NPR din SUA arata ca tinerii prefera cafeaua in detrimentul bauturilor carbogazoase, ca sursa principala de cofeina. Mai mult, un sondaj realizat de Aramark in randul studentilor a revelat faptul ca acestia prefera feluri sofisticate de cafea sau cafea espresso, iar Starbucks este brandul preferat al acestora.