In acest an, numarul clientilor centrelor de infrumusetare si remodelare corporala Cellulem Block a crescut cu 40% fata de 2013. Cea mai importanta crestere, de 60%, este resimtita in perioada mai-august, inainte de vacanta de vara, cand clientii sunt dornici sa-si remodeleze corpul inainte de vacanta.

Cele mai multe persoane vin in mod special pentru tratamente de slabit si remodelare corporala, insa tratamentele faciale sunt la fel de cautate. Daca in cazul tratamentelor de slabit, numarul femeilor il depaseste pe cel al barbatilor (70% dintre clienti sunt femei) , in cazul tratamentelor faciale antirid, 50% dintre clienti sunt de gen masculin. De la an la an, cererea pentru tratamente faciale atat in cazul barbatilor, cat si a femeilor, este cu 30% mai mare.

"Tratamentele faciale se fac tot timpul anului, indiferent de sezon si promotii. Un barbat vine, in medie, 2-3 ori pe luna si aloca un buget de 500-700 de lei”, spune Anca Arsane, directorul centrelor Cellulem Block.

Romanii cheltuiesc 2.600 lei ca sa fie frumosi

Romanii cheltuiesc in medie pentru tratamentele de slabit 2.600 de lei pentru 10 sedinte, desfasurate pe parcursul unui an. Acestea au ca rezultat o scadere medie in greutate de cinci-sase kilograme si aproximativ patru centrimetri.

Citeste si:

Cellulem Block este o retea de centre de infrumusetare, care ofera servicii de remodelare corporala, slabit si epilare definitiva. La origine, Cellulem Block este o companie spaniola, cu peste 18 ani experienta in domeniul infrumusetarii. Reteaua are peste 300 de centre in Spania, Portugalia, Franta, Italia, Andora, Maroc etc.

In Romania, sunt trei centre Cellulem Block, doua in Bucuresti si un al treilea in Constanta. Anul trecut, compania a inregistrat in Romania o cifra de afaceri de peste 1,23 milioane de lei (aproximativ 280.000 de euro), profit zero si pierderi de 412.234 lei, potrivit datelor financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Cellulem Block, introdus in sistem de franciza pe piata romaneasca in 2010, este controlat de fondul de investitii GED din care face parte si agentia de turism Happy Tour. Centrul de infrumusetare se afla pe locul trei pe aceasta piata si concureaza cu centrele Silhouette, Guinot si Keiko.