Inspirata din viata eroinelor cartilor pe care le citeste sau din filmele pe care le vizioneaza, tanara designer Cristina Negru si-a deschis propria afacere la varsta de numai 21 de ani. Desi avea un job stabil, respectiv coordonator marketing la o firma de VOIP, tanara nu a renuntat la marele ei vis, si anume acela de a-si deschide propriul magazin.

Cristina Negru, o tanara din Deva stabilita la Bucuresti, si-a inceput cariera de designer la varsta de 21 de ani. Desi avea un job stabil, weekend-urile si orele de dupa program ii erau rezervate afacerii pe care dorea sa o puna pe picioare.

“Am inceput sa investesc treptat, fara sa ma arunc cu capul inainte, mai ales ca eram si la o varsta destul de frageda. Investitia initiala a fost de aproximativ 1000 euro, bani care mi-au servit la achizitionarea materialelor necesare si la producerea primelor creatii. La vremea aceea nu aveam un showroom, asa ca primele cliente au fost din randul celor care mi-au vazut creatiile online”, afirma fondatoarea La Mode Toujours.

Tanara antreprenoare intentioneaza sa se extinda pe piata internationala, intrucat considera ca acesta este urmatorul pas din cariera sa. “Avand cliente si din afara tarii, unul dintre planurile de dezvoltare este sa trec granitele. Insa in momentul de fata ma axez pe clientele care calca pragul showroom-ului si il recomanda prietenelor. Acesta acesta este si principalul mijloc de promovare. Folosesc bineinteles si retelele sociale, derulez campanii de promovare, cu pictoriale incluse pentru fiecare colectie in parte, doar ca in domeniul modei, pana la urma tot designul, calitatea materialelor si atentia acordata finisajelor fac diferenta.”

Banii pe care aceasta i-a investit in afacere au fost recuperati intr-o perioada de doua luni de zile, fiind reinvestiti integral in dezvoltarea liniei de produse. "Dupa primul an, am ajuns la o cifra de afaceri de aproximativ 8000 euro, insa acesti bani au ramas in afacere in continuare, pentru a mari capacitatea de productie si stocul de haine", afirma Cristina Negru.

Pana in acest moment, cifra de afaceri pentru anul 2014 este de aproximativ 50.000 euro, anul trecut, busineess-ul aducandu-i venituri de aproximativ 15.000 euro. Valoarea profitului ajunge la aproape 20% din cifra de afaceri, cu precizarea ca acesta este repartizat catre proiectele pe termen lung, pe care le are in vedere.

Femeia La Mode Toujours: eleganta, puternica si cu suflet de copil

Tocmai pentru ca unul dintre principalele motive este sa consolideze relatia cu clientele sale, aceasta incearca sa aduca ceva inovator cu fiecare creatie. In ceea ce priveste preturile, acestea incep de la 150 lei pentru produse in serie limitata, precum fuste casual, si pot ajunge pana la 3500 lei pentru rochii realizate la comanda. “In medie, numarul comenzilor este de 100, insa cifra poate varia in functie de perioada, ca de exemplu, luna decembrie cand comenzile cresc. De asemenea, lunar vand si produse aflate in stoc. Cand ma refer la comenzi, vorbesc despre creatii special concepute pentru o clienta, care ne viziteaza showroom-ul, iar cand fac referire la produsele aflate pe stoc, este vorba despre modele in serie limitata”, povesteste Cristina.

Stilul care defineste brandul, facand parte din ADN-ul acestuia, dupa spusele designerului, este eleganta, culoarea si feminitatea. Tocmai de aceea, materialele din care sunt confectionate articolele vestimentare provin din tari precum Franta, Italia sau India. Planurile de viitor ale acesteia includ deschiderea unui magazin permanent, in afara showroom-ului, intr-un centru comercial din Bucuresti, extinderea la nivel international atat prin intermediul unui site de e-commerce, cat si prin magazine multibrand si marirea capacitatii de productie prin cresterea numarului de angajati si achizitionarea mai multor echipamente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri