Nu incape indoiala ca romanii sunt tot mai preocupati de muschii lor. Numarul abonatilor la salile de fitness a depasit 6.000 (cu 12%) in 2014, potrivit datelor 7Card. Serviciul este destinat doar companiilor si angajatilor sai si poate fi folosit in 100 de sali in Bucuresti si 40 in Brasov, Cluj si Timisoara.

In acest an, fondatorii 7Card vor sa extinda serviciul si in alte orase. Andrei Cretu si Iulian Circiumaru se asteapta la o crestere de 10%- 13%, generata, printre altele, si deschiderii unor noi cluburi moderne de fitness in marile orase ale tarii sau extinderea celor existente in afara Bucurestiului.

De la consultanta la antreprenoriat: cat de mult te ajuta experienta in Big Four sa iti faci o afacere

De la consultanta la antreprenoriat: cat de mult te ajuta...

"Anul acesta intentionam sa depasim 10.000 abonati, peste 200 de de sali si sa incheiem parteneriate cu operatori din alte orase importante ale tarii", spune Andrei Cretu.

In Romania, 250 de companii au acordat abonamente la salile de fitness prin 7Card. Vorbim aici de companii mari si foarte mari, romanesti si multinationale. Din totalul de clienti, 80% sunt multinationalele. Companiile romanesti activeaza in domenii precum IT, FMCG, energie. Cei mai multi angajatori care-si bonuseaza si fidelizeaza astfel angajatii sunt companii din IT, telecom, financiar-bancar, pharma, FMCG, energie.

Citeste si:

"Se constata ca, din ce in ce mai multi angajatori aleg sa ofere abonamente la sala angajatilor pentru a-i motiva si a-i fideliza. Un procent de peste 30% dintre abonamentele 7Card sunt oferite ca bonus salarial angajatilor", spune Andrei Cretu, cofondator al 7Card.

La nivelul pietei de fitness din Romania, bugetul mediu lunar pentru un abonament la o sala de sport este de 170 lei, prin comparatie cu abonamentul 7Card, mai mic cu 35% (undeva aproape de 120 lei). Pentru a se mentine in forma, angajatii romani merg cel mai des la o sala de fitness in ziua de luni. Din totalul abonamentelor facute, 58% sunt pentru femei. Peste 55% dintre abonati aleg intrarile la clasele de fitness si aerobic, 15% aleg activitati speciale precum dans, escalada, arte martiale sau antrenamente multifunctionale si 30% dintre abonatii 7Card opteaza pentru salile cu piscina.

Romanii, tot mai tentanti de squash sau escalada

Dintre programele de aerobic speciale la care participa abonatii, cele mai cerute sunt zumba, pilates, yoga si tae bo. "Se poate constata in 2014 o cerere crescuta pentru cluburile sportive care ofera posibilitatea practicarii tenisului, squash-ului, escladei. Un mare accent se pune pe antrenamentele multifunctionale (ex. Crossfit)", spune Iulian Circiumaru, cofondator 7Card.

7Card este un abonament lunar, care permite accesul la peste 140 de sali de sport din Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca si Brasov. La finalul anului 2014, reteaua numara peste 6.000 de abonati activi, in crestere cu 150% fata de 2013, si un numar de 142 sali, in crestere cu 180% fata de 2013. In 2014, 7card a facilitat accesul si la centre de sport din afara Bucurestiului, pentru anul in curs fiind vizate alte 4 orase importante din tara.

Fondatorii 7Card estimeaza o cifra de afaceri la aproximativ 1 milion de euro in 2014, iar pentru 2015 estimeaza o dublare a veniturilor.

Sursa foto: Tanara care urca scarile rulante/Shutterstock.com