Acestea sunt produse in Romania, notorietatea brandului crescand organic si ajungand in prezent un element de referinta pentru consumatorii de camasi din Romania si nu numai.

AVANTAJELE PRODUSELOR HULBER

-Tesaturile folosite in manufactura camasilor HULBER sunt produse in Europa si au in componenta in majoritate o tesatura din fibra 100% naturala.

-Designul camasii HULBER este unul inovativ. Colectia de camasi presupune o varietate de modele si este realizata de Simona Hulber, designer vestimentar, cu o experienta de peste 15 ani la branduri ca: Zennoni, Bigotti, Artigiani, Cavaliere, etc.

-Croiul camasii este unic si este rezultatul unui studiu propriu privind conformatiile corporale si confortul in purtarea camasii.

-Personalizarea camasii se poate face automat prin intermediul magazinului www.hulber.ro. Clientul poate opta pentru aplicarea monogramei pe manseta camasii, poate insera buzunare la piept sau poate solicita sistemul de nasturi (button-down) aplicat la gulerul camasii, pentru o pozitie verticala, perfecta a acestuia. De asemenea se poate opta pentru un tipar slim sau unul clasic pentru fiecare camasa in parte.

-Accesoriile camasii HULBER, precum nasturii, ata, insertiile, balenele detasabile, sunt de cea mai buna calitate.

-Calitatea finala a camasii, este oferita de un sistem de productie inovativ, care prezinta marele avantaj al urmaririi individuale a fiecarei camasi in orice stadiu intermediar de executie, pana la faza de ambalare si livrarea finala catre client, reducand astfel la minim posibilitatea aparitiei unor defecte.

-Modul de prezentarea a informatiilor despre camasi pe site-ul Hulber.ro este unul elaborat. La fiecare model de camasa exista: recomandari de purtare, sugestii de asortare cu alte produse, accesorii, descrieri detaliate ale produsului, dar si a partilor sale componente (tesatura, guler, mansete, etc).

CUM SE VAND CAMASILE HULBER?

Desi exista parteneriate cu diferite retele de distributie de retail cu prezenta fizica in teritoriu si exista contracte incheiate si cu clienti corporativi, HULBER s-a axat inca de la inceput activitatii sale pe comertul on-line. Acest canal de distributie va ramane in permanenta in centrul strategiei de vanzare a companiei.

HULBER si-a propus sa se dezvolte treptat, organic fara investitii masive in publicitate avand la baza un produs de calitate. Pe baza experientei acumulate s-a mers pe cea mai eficienta strategie de marketing care functioneaza in prezent si anume - Un produs bun se vinde singur.