1. O mapa din piele naturala

Este cu siguranta un produs indispensabil pentru o femeie manager, care poate avea mai multe intalniri intr-o zi si trebuie sa tina cumva "evidenta" lor. Este recomandata una care are si un mic compartiment pentru carti de vizita, pe care sa le ai cu tine atunci cand pleci la o intalnire sau cand cineva te viziteaza in birou. Pentru un CEO care se respecta, este esential ca mapa sa fie din piele naturala, pentru ca aspectul ei sa nu se deterioreze. Asta pentru ca un manager de companie care participa la o sedinta si are in mana o mapa putin scrijelita intr-un colt nu inspira profesionalism.

2. Lampa de birou

Uneori este nevoie ca un manager sa lucreze peste program, mai ales cand e vorba de lucruri care nu pot fi lasate pe a doua zi, de trasarea sarcinilor pentru angajati sau alte atributii care cad in sarcina conducerii unei companii. Lampile cu lumina fluorescenta sunt in primul rand ecologice si in al doilea rand economice, iar cele cu design minimalist se pot "integra" in orice spatiu. O lampa care intruneste toate aceste caracteristici poate costa in jur de 200 de lei.

3. Set cu stilou, pix si etui

De preferat Parker, brand care a "participat" la cele mai importante evenimente mondiale. Un set care include si etui confera distinctie oricarei femei care il va deschide, ca pe o cutie a Pandorei, si va scoate din el un stilou care poarta semnatura unui brand cunoscut in toata lumea. Setul, care include un stilou, un pix si etuiul, costa putin peste 200 de lei.

4. Suport de tableta, cu mini boxe incorporate

Motivul pentru care acest produs trebuie sa isi gaseasca locul pe biroul unui CEO este acela ca faciliteaza lucrul pe tableta si da biroului un aspect profesionist. Mai mult, un manager poate viziona continuturi video mult mai usor sau poate citi materiale lungi, iar un astfel de suport incurajeaza si pozitia corecta la birou atunci cand citeste. Produsul costa in jur de 200 de lei.

5. Casti cu un design minimalist

O pereche de casti ii este necesara oricarei femei manager, pentru momentele in care vrea sa se deconecteze de la atmosfera de birou si sa evadeze, sau pur si simplu are nevoie sa se concentreze pe anumite activitati mai solicitante. Cele exterioare sunt mari si sunt de multe ori asociate cu imaginea unui gamer, de aceea o alegere mai potrivita sunt castile mici, cum sunt cele Sony cu tehnologie bluetooth. Suportul este pliabil, ceea ce permite protejarea lui, dar si managerierea mai buna a spatiului de pe birou.

6. Cana cu capac

Ideale sunt cele intr-o culoare uni. Pentru a personaliza biroul, este recomandabila o cana cu o forma speciala. In plus, de multe ori aspectul obiectului poate transmite ceva din atitudinea posesorului, de aceea o cana cu capac in forma de inspiratie regala transmite un mesaj cat se poate de clar: cel mai inalt nivel de profesionalism.

7. Calculator de birou

Nu unul oarecare, insa, ci cu imprimanta atasata, de la Canon. Asta pentru zilele in care multe calcule trebuie notate, tinute minte, sau confruntate cu altele. Un manager are intotdeauna de facut calcule, finantele companiei nu sunt pe mana sa intotdeauna, insa trebuie sa fie la curent cu toate activitatile care implica bani. Un astfel de obiect usureaza munca sa atunci cand face calcule, pentru ca le poate printa automat, pe un fel de bon in care sunt notate toate cifrele operatiei.

8. Rama foto

Pentru a pastra o reprezentare cu cei dragi cat mai aproape. Uneori, motivatia este munca in sine, insa un manager are si perioade in care are nevoie de un impuls care sa vina cumva din afara activitatii sale. De aceea o poze cu sotul, copilul, iubitul, mama, tatal sau cel mai bun prieten este un companion de nadejde atunci cand o zi de munca devine suprasolicitanta. O rama cu aspect vintage se poate integra perfect chiar si intr-un birou cu un design simplist si modern, tocmai pentru ca acest stil duce cu gandul la familiaritate.

9. Sistem de prezentare pentru birou

Face parte din ultimul val de trenduri pentru cei care fac munca de birou. Poate fi o alternativa practica pentru proiector sau pentru panourile de perete, care ocupa uneori un spatiu prea mare si sunt greoi de folosit. Un sistem de prezentare este practic, permite derularea automata a paginilor si este eficient.

10. Parfum de camera

Orice birou, chiar si cel al unui manager, sau cum atat mai mult, are o zona dedicata rasfatului. In plus, amenajarea unei zone de aromaterapie este un alt trend care a luat avant in companii si in spatiile de business in general. Munca devine mai usoara, aerul mai usor respirabil, iar aspectul biroului este imbunatatit prin designul acestui tip de elemente.

Sursa foto: Femeie de afaceri la birou / Shutterstock.