Restaurantul se afla pe Calea Dorobantilor, langa Televiziunea Romana, in Bucuresti, unde plateste o chirie lunara de 7.000 de euro. Odata cu intrarea intr-o noua zona, Dragos Panait se asteapta sa aiba, in medie, 150 de clienti pe zi si o nota de plata de 180 lei de persoana, ceea ce inseamna 27.000 de lei pe zi (6.000 euro/zi). Nota de plata estimata este mai mare decat in resturantul din Centrul Vechi, unde multi clienti sunt turisti cu buget limitat si bine stabilit.

"Dupa o experienta de 5 ani in industria ospitalitatii, crearea unei noi linii de business sub numele The Beef Club a venit ca un pas natural. Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, restaurantul nostru din Centrul Istoric, care abordeaza segmentul de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium, de fine dining", afirma Dragos Panait, proprietarul restaurantului.

Citeste si:

Restaurantul The Beef Club are 76 de locuri si un meniu zilnic pentru business lunch in valoare de 30 de lei. Carnea de vita este importanta din Argentina si Uruguay, iar printre preparate se regasesc carnea de vita Wagyu, tomahawk-ul – antricot de vita cu os, homarii care pot fi alesi vii din acvariul restaurantului, tartar de vita cu chipsuri cu ulei de trufe, foie gras pregatit in casa, servit cu dulceata de ceapa si vin de Porto, creveti in infuzie de mango. Meniul contine si 150 de etichete de vin.

The Beef Club este gestionat de compania Operative Steakhouse Group, unul dintre primii jucatori care au introdus pe piata restaurantelor romanesti conceptul de steakhouse, in anul 2010. Societatea a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 646.000 de euro (peste 2,87 milioane lei), iar pentru acest an estimeaza o crestere de 45%.