“Cartea Arta De A Vinde Invizibil mi-a fost recomandata de un coleg din grupul Napsters care se ocupa de learning&development. Cartea este pentru toti oamenii de vanzari, marketing si de operatiuni. Un capitol foarte interesant este despre focus. Citesti cartea fara sa o lasi din mana”, spune Violeta Luca.

Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate in cartea Selling the Invisible:

- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;

- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);

- Cartea Arta de a vinde invizibilul te invata cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;

- Care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt, trebuie sa se regaseasca in tot efortul tau de marketing;

- Cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul clint aude mai putin, este nevoie de o concentrare extrema si pozitionare;

- Este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interceptat ca nepasare din partea companiei.

Cartea este disponibila in limba romana, la un pret de 33,25 lei, pe site-ul eMag si in limba engleza pe magazinul online Okian.ro.