Eturia, agentie de turism specializata in destinatii exotice, a vandut anul trecut vacante de 5,3 milioane de euro. Fata de 2013, agentia isi mentine cifra de afaceri, cu o usoara crestere.

Anul trecut, 3.100 de romani au plecat in vacanta prin Eturia. Dintre acestia, sapte romani au cumparat cele mai scumpe vacante, in valoare totala de 84.000 de euro. Ei au calatorit in America, Africa si Ecuador prin vacante personalizate, create la cerere. Iata care sunt cele mai scumpe vacante:

  • 31.000 euro - circuit in SUA care a combinat Coasta de Vest si Coasta de Est (o familie cu 2 adulti si 2 copii, zboruri de linie la clasa business cu toate taxele incluse, hoteluri de 5 stele);
  • 28.000 euro - circuit de o luna in Africa pentru 2 adulti (Namibia, Africa de Sud, Botswana, Zambia, Kenya, Tanzania si Uganda)
  • 25.000 euro - circuit de 20 zile in Ecuador & Galapagos si Columbia (3 adulti, zboruri de linie la clasa economy cu toate taxele incluse, hoteluri de 4 stele).

Profilul romanului amator de vacante exotice

Turistii romani care aleg destinatiile exotice au varsta cuprinsa intre 30 si 50 de ani si fac parte din middle si top management sau sunt antreprenori. Cele mai intalnite profesii sunt de avocat sau medic. Acestia au un venit mediu spre high, intre 1.000 si 3.000 de euro pe luna, si prefera sa mearga in concedii de doua ori pe an, in sezonul de vara si de iarna. De cele mai multe ori astfel de excursii se fac in cuplu sau in familie.

In cei 7 ani de activitate, agentia Eturia a vandut peste 10.000 de pachete de vacanta personalizate si destinatii exotice. Agentia are 150 de destinatii din intreaga lume in portofoliu, iar cele mai solicitate sunt Republica Dominicana, China si Cuba.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri