Cunoscut in mediul online cu titulatura de masajclub.ro, salonul de masaj erotic Artemis este definitoriu pentru clasa inalta de servicii de masaj senzual. Spun ei, nu lipsa de competitie i-a adus pe primul loc, ci faptul ca s-a axat pe o nisa extinsa. “Serviciile oferite si strainilor, cum ar fi turistilor ajunsi la noi in tara a fost un atu, printre altele.”, marturiseste reprezentantul celor de la Artemis.

Ca un prim pas de detasare pe piata de competiei, exista mai multa diversitate. Insa cum a ajuns aici? De ce piata erotica? Raspunsul este unul sincer: sexul a fost mereu un subiect tabu. Chiar daca in timp am mai domolit apele, romanii au ramas, aparent, pudici. Si totusi au un interes major pentru asta. Daca mai era nevoie de completare, piata erotica avea nevoie de ceva in plus. Au aparut sex shopurile insa multe nu au rezistat pentru ca a fost o trecere prea brusca la <<prea mult>>. Salonul de masaj erotic insa a fost primit cu bratele deschise.
Masajul actioneaza asupra centrilor stresului, calmeaza, relaxeaza si stimuleaza. Un soi de spa redefinit, cu implicatie a nuditatii. Astfel ca, in lumea moderna si stresata, acceptul de eliberare este imbratisat imediat. Ca drept dovada, un salon de masaj erotic nu duce lipsa de clienti. Sunt mereu alerti, cu un program activ, 24/7. Cei de la MasajClub ne marturisesc ca si la acest capitol au incercat sa bifeze ceva nou: “Lucram pe baza de programari, asa ca orarul fiecarei angajate si a salonului in general se bazeaza pe asta. Dar in paralel mergem si pe deplasari, trimitem maseuzele la locatia dorita, deci putem spune ca avem program mereu, non-stop.”

Porneste de la masajul in sine si introduce anumite tehnici cunoscute in lume. Nu se merge mai departe de atat si totusi, studiile arata ca in urma unei sesiuni de masaj de acest gen doritorii au deja cu 20% mai multe sanse de a accepta si o a doua provocare si experienta de acest gen.

“Nu trebuie sa inventezi roata, ci sa vii cu ceva nou”

Romanii sunt pasionali, desi nu arata asta. In medie, unu din 3 romani este interesat de o modalitate de a starni pasiunea in doi. Nu vor spune asta, nu vor admite, insa in realitate fac cel putin demersul de a se interesa despre afrodisiace in farmacii.

Cu un spirit antreprenor si mizand pe faptul ca in strainatate, in anii 2000 si, exista deja un astfel de business, cei care acum se mandresc cu brandul Masaj Club spun ca “si-au intrebat prietenii, mai ales barbati, ce parere au despre masajul erotic. Nu mica a fost surpriza sa auzim ca multi si-ar fi dorit o asa escapada.” Ofera masaje diverse, senzuale, complexe si nu se opresc numai la ideea de masaj masculin. Ataca si nisa feminina, cu acelasi succes.

In Bucuresti detin monopol. Masaj Club este deja un brand ce isi continua activitatea intr-un mod fructuos. Nici nu se vad facand altceva, de vreme ce o astfel de nisa este profitabila in Romania. Detin un singur studio, unul dar bun. Detin o afacere de succes, desi pe nisa erotica; pana la urma asta vinde, sub orice forma si in orice doza.