Toti cei care au card Visa emis de UniCredit beneficiaza de transport gratuit pana la festival (in limita a 50 de Lei) cu Uber prin inrolarea in aplicatia Uber a unui cod unic. De asemenea, 30% din bugetul de sponsorizare al UniCredit la Summerwell a fost alocat suplimentarii numarului de masini RATB pana la 25.

Din estimarea organizatorilor, peste 15.000 de persoane sunt asteptate in fiecare zi la festival.

In calitate de Official Currency Provider, UniCredit pune la dispozitie un ATM si 12 POS-uri pentru facilitarea achizitiei de jetoane cu cardul. La 10 jetoane cumparate, fiecare participant la festival primeste un portofel personalizat Ghica Popa (in limita a 10.000 de bucati). In parteneriat cu Visa, UniCredit ii premiaza pe cei care achizitioneaza jetoane cu orice tip de card Visa cu 1.000 de intrari gratuite la instalatia interactiva Amococo, 100 de tricouri oficiale ale festivalului si un premiu in bani in valoare de 1.000 de euro, oferit prin tragere la sorti.

Partenerul principal al Summer Well este Orange. In zona Orange, cei aflati la festival vor gasi jocuri, un photo wall unde isi pot face fotografii si un studio de inregistrari unde pot canta melodii de la Summer Well si se pot bucura apoi de inregistarea hitului interpretat. In plus, isi vor putea achizitiona de la un stand dedicat diverse produse remesh, confectionate din bannere publicitare Orange. Toate fondurile stranse vor fi apoi redirectionate catre Asociatia Ateliere fara Frontiere, in sprijinul crearii de noi oportunitati de angajare pentru persoanele dezavantajate. Produsele remesh sunt prietenoase cu mediul inconjurator si sunt o dovada ca resurse diverse pot fi reciclate si reutilizate in alt context.