Cele mai multe romancele achizitioneaza, in medie, trei genti in fiecare an, din dorinta de a avea cate un model special pentru fiecare tinuta pe care o poarta si de a fi permanent in pas cu moda, arata o analiza a Sole Luxury Boutique.

„Aceasta concluzie nu este deloc surprinzatoare, avand in vedere evolutia designului, a materialelor si a numeroaselor variante de modele disponibile pe piata. In plus, intervalul de preturi este extrem de vast, ceea ce inseamna ca fiecare se poate regasi intr-un anumit model si un anumit buget”, a declarat Angela Tiboc, director al diviziei de fashion&lifestyle a Sole. Potrivit acesteia, calitatea materialului este principalul criteriu in functie de care se face achizitia, urmatoarele aspecte luate in considerare fiind culoarea, forma si posibilitatea de a fi usor accesorizate la cat mai multe tinute.

Cum se alege geanta in functie de tinuta purtata

In ceea ce priveste alegerea gentii potrivite, sugestia companiei este ca, inainte de achizitie, sa se determine cu precizie modul in care aceasta va fi utilizata. Aspecte precum continutul gentii, ocazia si frecventa cu care va fi purtata sunt cele mai importante. „Sa nu uitam ca, in final, geanta este o necesitate, nu doar un simplu accesoriu. Astfel, pentru plimbarile din weekend in care se adopta o tinuta casual, este recomandata o geanta usoara de tip crossbody, in detrimentul unui model cu maner”, a completat reprezentanta companiei.

Pe de alta parte, tinutele business pot fi accesorizate cu o geanta destul de incapatoare in care sa poata fi transportate un laptop, ori o tableta, alaturi de toate celelalte obiecte de zi cu zi. In acest caz, gentile tip totebag sunt cele mai bune variante, culoarea putand fi aleasa in functie de stilul si preferintele detinatoarei.

Bineinteles, pentru evenimente speciale in care codul vestimentar impune un anumit nivel de rafinament, este obligatoriu sa existe in garderoba un plic sau un clutch elegant. „Tendintele din ultimii ani au renuntat la ideea de accesorizare a gentii cu nuanta pantofilor sau a hainelor. Se pune mai mult accent pe forma acesteia, dar si pe design. Geanta trebuie sa fie o completare a identitatii fiecareia dintre noi, deci sfatul nostru este sa fie achizitionate modele clasice, al caror stil nu se va pierde odata cu inaugurarea unui nou sezon”, a incheiat Angela Tiboc.

Printre brandurile prezente in magazinele Sole se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar si branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9. Sole are atat un magazin online, cat si magazine traditionale in Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri