Pe premisa ca orice copil are preferinte si orice parinte se straduieste sa ii ofere toate cele necesare, segmentul mobilier la categoria camerelor de copii castiga tot mai multa influenta pe piata de profil. O confirma cererile pe piata, statisticile si fructuoasa poveste a celor de la Arta-Mobilei. Spun ei, tot ce tine de mobila dormitor copii este de mare interes pentru parinti.

Si-au inceput activitatea in 2007, pe vremea cand publicul inca se educa cu privire la alegerile in materie de mobila. Insa si datorita experientei in arta de a prelucra lemn, de a executa si crea piese de mobilier au reusit sa impuna pe piata un trend ce le-a adus marele profit: mobila special creata pentru copii, pentru camerele acestora. Fie ca este vorba de copil de gradinita sau de adolescent, exista cereri aparte pentru mobilarea unui astfel de spatiu.


Mobila pentru copii, cerinta in crestere

Daca in 2007, la inceput de drum in afacere, Arta-Mobilei primea comenzi de mobila pentru camera de copil mai mult in varianta standard, de catalog, cu pretentii minime, actual totul s-a schimbat; piata este in continua crestere, deci segmentul aduce profit fara doar si poate. Avand in vedere ca nevoia de la o etapa de varsta la alta aduce si schimbari mai dese fata de alte piese de mobilier, cu atat mai bine. Piata de consum este deja una infloritoare si se poate si mai bine de atat.

Un profil al cumparatorului, asa cum ne marturisesc si cei de la Arta-Mobilei, tine de responsabilitatea unui parinte si nu numai: “De la stricta necesitate si utilitate a pieselor de mobilier parintii moderni aleg penru copiii lor complexitatea unor seturi care sa aduca si un plus estetic.” Sunt parinti cu venituri de la cele medii spre mari si tot mai sus, parinti care pun accent pe intimitatea unei camere numai pentru copil.
Dintre cele mai alese sunt patuturile in prima faza si leaganele, urmate de paturi extinse, commode si dulapurile cu cat mai multe spatii de depozitare.

Mobila pentru copii - tendinte

Chiar daca din punct de vedere al producatorului mobila pentru copii este o afacere profitabila, asta nu exclude dedicarea si stilul profi de executie. Asadar, in materie de trenduri, Arta-Mobilei marturiseste ca mobila pentru camera copilului pune mare accent pe culori si pe un stil cat mai “viu”. “Se cer in special acele piese ce se adapteaza varstei si nevoilor, spre exemplu patul cu etajera, patul suprapus care sa includa si un loc de joaca.”

Paletele de culori merg de la clasic la nonconformist, de regula culori vii, pasteluri si nu varianta pamantie, maro cu derivate precum mobila sobra pentru alte camere. Cat despre calitatea acestor seturi, Arta-Mobilei ofera varietate, ca de altfel un principiu adoptat la scara larga. Poate fi asta si o strategie? “Parintii merg pe ideea de alegere personalizata, asa ca le oferim sansa de a face mobila pe masura. Poate fi pal sau orice tip de lemn, pe dimensiuni aparte, cu alte cuvinte mobila facuta pe comanda, dupa bunul gust al fiecaruia. Si preturile sunt de asemenea mulate dupa posibilitatile finaciare. Asta sporeste mersul afacerii cu cateva procente.” Chiar daca pare un moft, chiar daca pretul materiei prime a crescut in ultimii ani cu 20 pana la 30%, ceea ce a insemnat crestere si la preturile pieselor de mobilier, se ajunge la concluzia ca este necesitatea de a mobila o camera conform cu cerintele unui copil. Parintii/cumparatorii, nu se dau in laturi cand vine vorba de astfel de pretentii si sporesc astfel cifrele de afaceri ale producatorilor si comerciantilor din domeniu.

O piata estimata ca sansa de a extinde gama de servicii, o piata ce inca nu si-a atins cote maxime, mobila pentru dormitoarele de copii este pe un drum ascendent in ceea ce priveste puterea de cumparare. Arta-Mobilei face astfel o diferenta pe piata competitorilor; calitatea si varietatea inainte de toate sunt semne distincte printre cei care profita de aceasta nisa avantajoasa in materie de afaceri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri