Parcul de distractii se numeste Miramagica si are ca atractie principala o roata cu o inaltime de 25 de metri. De altfel, parcul se afla intr-o zona in care a fost ani de zile o roata, cunoscuta drept "La Roata". Miramagica Park a fost construit pe o suprafata de 2.000 mp, intr-o zona protejata din Parcul Herastrau din Capitala.

Lucia Prajisteanu, proprietara firmei Britta Trading prin care opereaza o zona de jocuri din AFI Palace si noul parc din Herastrau, a castigat licitatia in august 2014, iar autorizatia in iulie 2015, pentru a deschide in Parcul Herastrau.

Sursa foto: Miramagica Park/Facebook.com

"Am avut un om care numai asta facea: se uita pe toate site-urile pentru a urmari scoaterea la licitatie a terenului din Herastrau. Spatiul a fost contractat anul trecut. Prima oara a fost ideea, am avut 4 teme, am ales tema, dupa care a inceput propunerea de design. In paralel faceam selectia de jocuri impreuna cu consultantul si am asteptat autorizatia. A durat foarte mult pana s-a intocmit proiectul. Pana nu iei locatia nu poti sa gandesti nimic. In acest business sunt trei factori care iti definesc succesul: locatie, locatie si iar locatie. Cu cat te indepartezi de Bucuresti trebuie sa aduci tot mai multe facilitati. In entertainment este obligatoriu sa fii foarte creativ, trebuie sa schimbi tot timpul jocurile si tematica", spune acum antreprenoarea. Pentru constructia parcului Miramagica, ea a obtinut finantarea de 2 milioane euro de la Raiffeisen Leasing si Raiffeisen Bank.

Pentru a primi autorizatia, conditia principala a fost ca parcul sa aiba o roata mare pentru pastrarea traditiei. "Fiind un spatiu foarte mic in Herastrau, trebuia sa gasim cel mai bun mix de jocuri, cea mai buna amenajare, doua luni de zile am tot sucit aranjarea si designul. Nu aveam mare spatiu pentru a face o super poveste, trebuia ceva de impact, un wow la intrare si atat. Cred ca am testat 90 de variante", explica Lucia Prajisteanu.

Ea spune ca si-a dorit sa deschis parcul la inceput de vara, varf de sezon, insa din cauza autorizatiei obtinute mai tarziu Miramagica a fost inaugurat pe 7 septembrie. "Mi-am dorit foarte mult sa deschid anul asta, ca sa prind experienta din iarna si sa stiu cum sa ma pregatesc pentru urmatorul sezon. Am niste idei, dar nu stiu exact ce se intampla iarna aici, trebuie sa simt. Eu ma bazez foarte mult pe feeling", explica antreprenoarea. Asa ca proprietara Britta Trading crede ca din 1 mai 2016 parcul Miramagica o sa fie "pe val".

Citeste si:

Miramagica Park se apropie ca tematica de Wonderland, datorita unor ciuperci mari amplasate la intrare. Pe langa roata, in parc exista alte 6 atractii ca turnul Spark, caruselul Tornado, trenuletul Funny Express si masinute si barcurte tamponabile. Jocurile sunt concepute pentru intreaga familie, nu doar pentru cei mici, si au fost dezvoltate pentru Miramagica Park de designeri din Italia, Marea Britanie si Spania.

"Poate nu anul viitor, dar o data la ceva timp trebuie sa vii cu ceva nou. Doar la cele la care tematica este foarte clar, cu brand, cum e Disneyland sau Legoland, este greu de venit cu ceva nou. Ei mentin adictia copiilor prin merchandisingul pe care il au si in parc si in intreaga lume pe toate mediile'', spune Lucia Prajisteanu.

Ea vrea sa dezvolte brandul Miramagica in Bucuresti, pentru ca doar aici vede posibila deschiderea unui nou parc si pentru potentialul clientilor si pentru ca antreprenoarei ii place sa fie prezenta zilnic in parcurile pe care le detine. "Trebuie sa fiu eu acolo. Nu stau la birou si dau mail-uri si verific cand au loc licitatii. Daca nu am mana pe business, nu simt ca este al meu. Si atunci nu introduc in ecuatie un alt oras", explica antreprenoarea.

Luciei Prajisteanu ii place cel mai mult parcul PortAventura din Barcelona, Spania, datorita elementelor noi introduse perioadic de operatori si combinatiei cu waterpark potrivit mai ales vara. Insa ea considera ca parcul ideal in prezent este parcul de distractii Islands of Adventure din Orlando, Florida.

Lucia Prajisteanu a intrat in afaceri in acest domeniu la sfarsitul lui 2008, cand a deschis un spatiu de joaca pentru copii in Baneasa Shopping City din Bucuresti. Dupa doi ani, ea a intrat in AFI Palace Cotroceni cu parcul de distractii Zorky's Planet. Cele doua parcuri sunt operate prin firma Britta Trading, in care lucreaza 46 de angajati, care in 2014 a avut o cifra de afaceri de peste 767.000 euro (peste 3,4 mil. lei) si un profit net de peste 18.000 euro (peste 81.000 lei).