Printre invitati s-au numarat clienti, parteneri sau admiratori ai brandului, care au urmarit in exclusivitate prezentarea pe podium a noilor creatii vestimentare dedicate acestui sezon. Colectia Final Cut va fi disponibila in cele 4 showroom-uri din Bucuresti, Cluj si Timisoara, precum si online, incepand din Noiembrie 2015.

Evenimentul care a sarbatorit lansarea colectiei s-a desfasurat in spatiul special amenajat al noului flagship store amplasat in zona de business a Bucurestiului, pe Calea Floreasca, si a debutat cu prezentarea in care au defilat modele purtand noile creatii vestimentare, urmata de avanpremiera exclusiva a clipului campaniei a carui protagonist este talentatul actor Emilian Oprea.

Colectia Final Cut este dinamica, captivanta si bogata in detalii, realizand o analogie fireasca intre productia cinematografica si procesul de croitorie made to measure, punand accentul pe importanta dinamicii indiferent de context si pe relatia caracter-vestimentatie, personalitate-costum, vazuta ca o dialectica ce capata cu adevarat valoare doar atat timp cat este privita ca un intreg, intotdeauna in continua miscare.

Ideea centrala a campaniei, pusa in valoare prin colaborarea cu actorul Emilian Oprea, sugereaza dimensiunea real-cinematografica a situatiilor de zi cu zi, cautand raspunsuri pentru un setting vestimentar cat mai versatil, in care poti avea libertate totala de expresie si miscare.

Invitatii au fost intampinati de Alin Copindeanu, CEO Tudor.Personal Tailor: “Bun venit in noua noastra casa. Va multumesc mult ca sunteti alaturi de noi, cu ajutorul dumneavoastra am reusit sa ajungem astazi unde suntem”.
“Ca si pana acum, dumneavoastra va ramane doar sa va traiti viata asa cum va doriti, iar Tudor se va ocupa de vestimentatie, pentru a va crea atitudinea potrivita, care va defineste personalitatea”, a adaugat Alin Copindeanu.

Momentul special de dans, precum si muzica au animat atmosfera, iar invitatii, personalitati din media, din lumea modei si din mediul de afaceri, s-au bucurat de seara oferita de organizatori si parteneri, sarbatorind dinamismul colectiei #FinalCut pana tarziu in noapte. Evenimentul a fost realizat in parteneriat cu: Lacerta, Clarks, Leonidas.