Pe langa acestea, 20% dintre companii au alocat sume cuprinse intre 10.000-50.000 euro pentru programe dedicate angajatilor.

La studiu au participat 45 de companii medii, mari si foarte mari care si-au dorit ca angajatii lor sa se bucure de mai multe momente de sport si relaxare, precum si de oportunitati de dezvoltate personala si implicare activa in comunitate.

Jumatate dintre organizatiile participante la studiu au peste 500 de angajati, 20% numara intre 101-499 de angajati, iar 30% dintre companiile respondente au mai putin de 100 de angajati.

„Studiul ne-a aratat faptul ca 100% din companiile respondente considera ca programele de corporate wellbeing contribuie semnificativ la cresterea productivitatii, retentiei si eficientei angajatilor, precum si a nivelului general de satisfactie si apreciere al acestora in ceea ce priveste angajatorul”, a declarat Florina Onetiu, certified coach si fondator al Centrului Fericirii.

Citeste si:

In 2015, principalele servicii oferite de companii angajatilor au inclus: evenimente si workshop-uri de dezvoltare personala, programe de coaching, servicii de nutritie si masaj si terapii alternative.

Printre companiile responsabile, participante la studiu, se numara: ENGIE, Raiffaisen Bank, GDF Suez, Cetelem IFN, Genpact Romania, Henkel Romania, Life Care, Smithfield Romania, Synevo, Policolor, TotalSoft, ZENTIVA, Orange Romania, TELUS International Europe, Servier, Casa de Insolventa Transilvania, Ernst and Young Romania, Solver Training, SoftExpert Mobility, Bittnet Systems, Studio Moderna, Medical Devices & Diagnostics.

Centrul Fericirii are ca misiune sustinerea oricarei persoane care isi doreste o transformare pozitiva in viata sa prin: servicii de psihoterapie, coaching, evaluari de stil de viata, training, evenimente, nutritie, wellness, sport, programe integrative pentru slabit, detoxifiere, gasirea vocatiei, echilibrare psiho-emotionala, antreprenoriat.

Sursa foto: Poznyakov, Shutterstock