"Vreau sa deschid o shaormerie la Londra. Am facut firma online intr-o ora si m-a costat 300 de lire. Sper sa deschid in doua luni. In Londra alegi tu daca vrei sa fii platitor de TVA sau neplatitor de TVA, pe langa chirie, e o singura taxa, council tax. Acolo ai un cont, din care se extrag banii pentru toate, nu ai cum sa nu platesti", povesteste Paul Nicolau, care detine si Taverna Racilor si bistro-ul Le Oac Oac.

Pana atunci insa, antreprenorul sustine ca shaormeria sa din Bucuresti ii va aduce incasari de 1.000 euro pe zi, ceea ce ar inseamna un total de 365.000 euro in acest an. Totodata, el spune, ca pe langa shaormeria din Londra, vrea sa deschida alte doua in Bucuresti, dintre care una intr-un mall.

Cum a aparut shaorma cu fructe de mare

Ideea i-a venit lui Paul Nicolau in urma cu doi ani si jumatate, insa nu s-a apucat de afacere pana cand nu a gasit partenerul ideal, in Italia, care avea si tehnologia necesara si care ii furnizeaza ingredientele pentru shaorma. A deschis oficial restaurantul pe 5 decembrie 2015, cu o investitie de 20.000 de euro, in locul unei foste vulcanizari, in zona Piata Muncii, intr-o locatie aleasa intr-o duminica dimineata, in timp ce se plimba cu masina.

"Este foarte mica chiria aici, nu este niciun secret, costa 600 euro. Am incercat in Centrul Vechi, dar nu am gasit spatiu. Poate sa amplasez o rulota, in spatiul vizavi de Gyros. Centrul Vechi este inselator cu mancarea, merge shaorma, restul nu vinde. Nu as risca 20.000-30.000 euro acolo", explica antreprenorul.

Notiunea de fructe de mare proaspete ar trebui sa dispara, este o minciuna.

In meniul localului se afla doua tipuri de shaorma, seafood shaorma (caracatita, calamar, sepie si creveti), care costa 27 lei, si ocean shaorma (ton, spada si merluciu), la pret de 25 lei. Ingredientele sunt tinute la congelat la minus 80 grade pana ajung sa fie preparate. Astfel, antreprenorul spune ca trebuie sa dispara ideea de fructe de mare proaspete. "Notiunea de fructe de mare proaspete ar trebui sa dispara, este o minciuna crasa pe care clientii o accepta. Si noi, operatorii, suntem nevoiti sa mintim un pic: exista proaspat, dar proaspat decongelate", spune cu sinceritate Paul Nicolau.

Antreprenorul spune ca shaorma cu fructe de mare este in sine un produs care atragii clientii din curiozitate. Astfel, in prima luna de functionare, SeaFood Shaorma i-a adus incasari de 15.000 de euro si in continuare se asteaspta la incasari de 1.000 euro pe zi, in conditiile in care urmeaza sa introduca pizza cu fructe de mare in meniu si deschida localul non-stop, in care vor lucra 11 angajati. Totodata, Paul Nicolau isi propune sa extinda afacerea si prin francizare.