Am placerea si ocazia sa interactionez cu diferiti antreprenori, oameni extrem de implicati, extrem de creativi care au dezvoltat businessuri de succes. Pentru ei intrebarea nu este daca, ci cand se vor materializa rezultatele dorite. Acestia se pot imparti in doua mari categorii: cei care au ales sa se promoveze constant pentru a-si consolida relatia cu clientul si pentru a-si dezvolta afacerea, si cei care au amanat mult timp promovarea asteptand momentul potrivit sau bugetul potrivit sau contextul potrivit sau... Pariez oricand pe prima categorie, sunt antreprenori care au creat intr-adevar businessuri puternice , conform Revistei Cariere.

Comunicarea te serveste daca o servesti si tu. Momentul potrivit pentru promovare este cel prezent. Iata 5 aspecte la care este bine sa te gandesti si ulterior sa decizi daca nu ai nevoie de promovare.

De ce sa ma promovez. Pot face singur acest lucru.

Citeste si:

Spre exemplu, una dintre cele mai clare definitii ale PR-ului este: relatiile publice sunt managementul comunicarii dintre o organizatie si publicurile sale (James Grunig). Ca rezultatele sa se intample, este important sa existe o comunicare constanta. Extrapoland, te rog sa iti imaginezi o casnicie. Daca ai vorbi cu sotia sau sotul tau o data pe luna, ai spune ca aveti o casnicie fericita? Stiu ca raspunsul amuzant dat mai ales de domni ar fi da, insa adevarul este ca nu. Daca tu vorbesti cu partenerul tau de afaceri o data pe luna sau cand ai tu nevoie crezi ca va functiona?

Citeste articolul integral pe Revista Cariere.

Sursa foto: Zadorozhnyi Viktor / Shutterstock