Daca te afli pe drumul antreprenoriatului, acest articol este pentru tine. De asemenea, daca esti confuz in ceea ce priveste promovarea si nu crezi in ea, continua sa citesti. Vei afla cum sa iti asumi sau cum sa iti transformi convingerile, astfel incat afacerea ta sa aiba numai de castigat.

Am placerea si ocazia sa interactionez cu diferiti antreprenori, oameni extrem de implicati, extrem de creativi care au dezvoltat businessuri de succes. Pentru ei intrebarea nu este daca, ci cand se vor materializa rezultatele dorite. Acestia se pot imparti in doua mari categorii: cei care au ales sa se promoveze constant pentru a-si consolida relatia cu clientul si pentru a-si dezvolta afacerea, si cei care au amanat mult timp promovarea asteptand momentul potrivit sau bugetul potrivit sau contextul potrivit sau... Pariez oricand pe prima categorie, sunt antreprenori care au creat intr-adevar businessuri puternice , conform Revistei Cariere.

Comunicarea te serveste daca o servesti si tu. Momentul potrivit pentru promovare este cel prezent. Iata 5 aspecte la care este bine sa te gandesti si ulterior sa decizi daca nu ai nevoie de promovare.

De ce sa ma promovez. Pot face singur acest lucru.

Spre exemplu, una dintre cele mai clare definitii ale PR-ului este: relatiile publice sunt managementul comunicarii dintre o organizatie si publicurile sale (James Grunig). Ca rezultatele sa se intample, este important sa existe o comunicare constanta. Extrapoland, te rog sa iti imaginezi o casnicie. Daca ai vorbi cu sotia sau sotul tau o data pe luna, ai spune ca aveti o casnicie fericita? Stiu ca raspunsul amuzant dat mai ales de domni ar fi da, insa adevarul este ca nu. Daca tu vorbesti cu partenerul tau de afaceri o data pe luna sau cand ai tu nevoie crezi ca va functiona?

Citeste articolul integral pe Revista Cariere.

Sursa foto: Zadorozhnyi Viktor / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri